قیمت‌گذاری حدود ۱۰۰ هزار دلاری برای تویوتا راو ۴ پرایم!

تویوتا راو ۴ پرایم یکی از بهترین خودروها برای افرادی است که می‌خواهند محصولی الکتریکی انتخاب کنند اما فعلاً آمادگی کاملی برای راندن خودرویی تمام الکتریکی را ندارند.

به گزارش اینتیتر به نقل از پدال، البته در حال حاضر میزان تقاضا برای برخی خودروها بیشتر از توانایی تولید شرکت‌ها بوده و به نظر می‌رسد نمایندگی‌ها در حال سود بردن حداکثری از چنین شرایطی هستند.

اگرچه ما نمی‌توانیم از واقعی بودن خبری که منتشر شده اطمینان حاصل کنیم اما به نظر می‌رسد که چنین خبری موثق است. همان‌گونه که خواهید دید یکی از نمایندگی‌های تویوتا در حال گران‌فروشی حدود ۴۰ هزار دلاری برای راو ۴ پرایم است! اگر به آگهی‌های فروش این خودرو در فضای مجازی نگاه کنید شاهد عدم درج قیمت برای راو ۴ پرایم بوده و فروشندگان فقط با تماس مشتری قیمت را اعلام خواهند کرد.

چندین نمایندگی خودرویی اعلام کرده‌اند خودرویی برای فروش با قیمت پیشنهادی خودروساز ندارند و آن‌ها را با قیمت بالاتری عرضه می‌کنند. اگرچه تقریباً هر هفته اخباری درباره افزایش قیمت محصولات تسلا منتشر می‌شود اما به نظر می‌رسد خودروسازان مشهور تغییری در قیمت خودروهای خود به وجود نیاورده‌اند اما نمایندگی‌ها از آب گل‌آلود ماهی گرفته و این خودروها را با قیمت بالاتری عرضه می‌کنند.

دو نمایندگی محلی کیا گفته‌اند حتی یک دستگاه تلوراید را هم با قیمت پیشنهادی خودروساز نمی‌فروشند. همچنین اگر شما خواهان یک خودروی پلاگین هیبریدی یا الکتریکی باشید باید سفارش ویژه بدهید که باعث می‌شود قیمت خودرو ۱۰، ۱۵ و یا حتی ۲۰ هزار دلار بالاتر از قیمت اعلامی شرکت باشد!

ما همچنین با یک نمایندگی کرایسلر برای قیمت گرفتن پسیفیکا هیبرید تماس گرفتیم و همین چیزها را شنیدیم. همچنین ما از این نمایندگی جویای شرایط لیزینگی و اقساطی جذاب پسیفیکا شدیم اما نمایندگی گفت که این شرایط دیگر وجود ندارند. با این تفاسیر، قیمت‌گذاری ۱۰۰ هزار دلاری برای تویوتا راو ۴ پرایم همه‌چیز را وارد مرحله جدیدی می‌کند. آیا نمایندگی انتظار دارد خریداران چنین مبلغی را برای یک کراس اوور عادی و کامپکت پرداخت کنند؟

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.