رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پایان یک دهه حبس سردار آزمون در روسیه؟

نشانه‌ها از قطعی بودن جدایی سردار آزمون از لیگ روسیه خبر می‌دهند.

به گزارش اینتیتر به نقل از برترینها، قرارداد سردار آزمون با زنیت سن‌پترزبورگ در پایان فصل جاری خاتمه می‌یابد و این پنجره زمستانی، آخرین فرصت باشگاه روسیه‌ای است تا با فروش ستاره ایرانی کسب درآمد کند. اگر سردار در این زمستان هم جدا نشود، در شروع فصل جدید به‌عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به هر تیمی که دلش خواست برود. مدیران زنیت که نمی‌خواهند با چنین شرایطی مواجه شوند، به آزمون پیشنهاد تمدید قرارداد داده‌اند؛ آنچه امیدواریم سردار نپذیرد و دوباره خودش را گرفتار نکند.

اگر او خام شود و بار دیگر با روس‌ها قرارداد ببندد، شاید به راستی تا آخر فوتبالش دیگر نتواند بازی در یک لیگ معتبر و تیم بزرگ را تجربه کند. فعلا سردار مقاومت کرده و گویا همین مسئله هم برخی منابع نزدیک به زنیت را برآشفته است. این اواخر غیر از حواشی و اتفاقات عجیبی که در زندگی شخصی آزمون رخ می‌دهد، برخی انتقادهای تند و تیز هم از این بازیکن به عمل می‌آید. به‌عنوان مثال همین چند روز پیش یکی از پیشکسوتان فوتبال روسیه با لحنی نه‌چندان خوشایند گفته بود: «امثال آزمون در بازار زیاد هستند. ولش کنید برود!»

سردار و فوتبال روسیه حتما خدماتی به هم داشته‌اند و حیف است اگر این تجربه مشترک به ناسپاسی آلوده شود. با این حال همین فضای تند هم می‌تواند کمک کند تا سردار هر چه سریع‌تر و مصمم‌تر تصمیم نهایی‌اش را بگیرد و از لیگ روسیه دل بکند. همیشه فهرست بلندبالایی از مشتریان برای آزمون در رسانه‌ها مطرح شده، اما حتی به فرض کذب بودن همه آنها، آزمون بازیکنی نیست که بدون مشتری بماند. او به‌زودی ۲۷ساله خواهد شد و دیگر بیشتر از این نباید لفتش بدهد. همین حالا مهدی طارمی افسوس می‌خورد که چرا ۲سال زودتر راهی قاره سبز نشده است.

سردار از سال ۲۰۱۲و زمان پیوستن به روبین‌کازان در روسیه حضور داشته و حالا دهمین فصل حضورش در این لیگ را پشت سر می‌گذارد. این آمار واقعا کافی است. او قهرمانی‌های متعدد و آقای گلی لیگ روسیه را به‌دست آورده و هدف هیجان‌انگیزی برای دستیابی در کار نیست. سردار باید به یک دهه حبس استعداد در سرزمین تزارها پایان بدهد. وقتش همین حالاست.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.