رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تاثیر اینفلوئنسرها در کشورهای مختلف چقدر است؟ + اینفوگرافیک

در اینفوگرافیک زیر مشاهده خواهید کرد که تاثیر اینفلوئنسرها در کشورهای مختلف چقدر است؟

به گزارش اینتیتر به نقل از استاتیستا، بسیاری از افراد هنگام تصمیم گیری برای انجام خرید، به نظرات حلقه اجتماعی خودشان اعتماد می کنند. براساس داده‌ های نظرسنجی جهانی مصرف‌کننده استاتیستا، بسیاری نیز به افرادی که آزادانه زندگی خود را در رسانه‌ های اجتماعی به اشتراک می‌ گذارند و به نوعی اینفولئنسر به حساب می آیند، اعتماد دارند.

بیشتر بخوانید:

بر اساس این نظرسنجی، اینفلوئنسرها در حال حاضر در کشورهای برزیل، چین و هند بیشترین قدرت را بر تصمیمات خرید مردم دارند. در حالی که اخیرا نفوذ اینفلوئنسرها در برزیل و هند بیشتر شده است، در چین کاهش یافته است، اما با این وجود این کشور همچنان در سطح بالایی قرار دارد.

در اکثر کشورهای دیگر، گرایش به پیروی از اینفلوئنسرها هنگام تصمیم گیری در مورد خرید مورد توجه قرار گرفته است. دانمارک و ژاپن از جمله کشورهایی هستند که به اینفلوئنسرها توجه چندانی ندارند، یا وجود اینکه میزان طرفداران آنها در حال افزایش است. در میان اروپایی‌ ها، ایتالیایی‌ ها بیشترین درصد از تحت نفوذ بودن اینفلوئنسرها را به خود اختصاص داده اند. ۲۲ درصد از ایتالیایی ها در سال ۲۰۲۲ گفتند که خرید خود را تحت تاثیر تبلیغ یک فرد مشهور انجام داده اند.

مترجم: سحر زمانی

تاثیر اینفلوئنسرها

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.