رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

۴۷۴۷ ابتلا و ۱۲۴ فوتی کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا امروز، ۱۲۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و در مجموع تعداد این بیماران در کشور به ۴۷۴۷ نفر رسید.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور با اعلام آمارهای جدید از ابتلای بیماران به ویروس جدید کرونا ویروس، گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری به ۱۲۴ نفر رسید.

وی اظهار کرد: تعداد بهبود یافتگان بر اثر این بیماری در کشور به بیش از ۹۱۳ نفر رسید و در طول این مدت، بیش از ۱۵ هزار و ۹۸۱ مورد مشکوک در بیمارستانها بستری شده اند.

جهانپور آمار تعداد بیماران مبتلا به کووید۱۹ به تفکیک استانها را تهران با ۱۴۱۳ نفر، گیلان با ۴۲۴ نفر ، قم با ۵۲۳ نفر، مرکزی ۲۲۸ نفر، قزوین با ۱۷۶ نفر، البرز ۳۰۲ نفر، اصفهان ۳۸۸ نفر، فارس ۸۱ نفر، خوزستان ۶۳ نفر، لرستان ۸۰ نفر، کردستان ۴۲ نفر، آذربایجان شرقی ۷۵ نفر، آذربایجان غربی ۱۱ نفر، اردبیل ۴۰ نفر، خراسان رضوی ۸۹ نفر، خراسان جنوبی ۱۸ نفر، خراسان شمالی ۱۵ نفر، سیستان و بلوچستان ۲۱ نفر، کرمان ۲۵ نفر، کرمانشاه ۲۷ نفر، بوشهر ۵ نفر، یزد ۵۷ نفر، کهگیلویه و بویراحمد ۶ نفر، چهارمحال و بختیاری ۱۴ نفر، زنجان ۵۰ نفر، سمنان ۱۱۴ نفر، ایلام ۱۳ نفر، مازندران ۳۰۱ نفر، گلستان ۱۰۴ نفر، هرمزگان۱۹ نفر و همدان ۲۳ نفر، اعلام کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.