رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آغاز تبلیغات آزمایشی فیس بوک در اینستاگرام ریلز

شرکت فیس بوک با هدف درآمدزایی از قابلیت ویدیوهای کوتاه، تست تبلیغات در اینستاگرام ریلز را در هند، برزیل، آلمان و استرالیا آغاز می کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، در شرایطی که فعالیت سرویس ویدیویی تیک تاک از سال گذشته در هند ممنوع شد، فیس بوک تلاش می کند از محبوبیت خود در هند که بازار شبکه اجتماعی برخوردار از رشد پرشتابی است، بهره ببرد. این شرکت اعلام کرد قصد دارد قابلیتهای دیگری مانند فراهم سازی امکان اشتراک گذاری ویدیوهای ریلز تولیدکنندگان محتوا در حساب فیس بوکشان را در هند آزمایش کند.

کارولین اورسون، نایب رئیس گروه کسب و کار جهانی فیس بوک در مصاحبه ای اظهار کرد: معرفی تبلیغات نشان دهنده روند قوی رشد سرویس ریلز است.

فیس بوک اعلام کرد: به تبلیغات کنندگان اجازه می دهد بخشهای محتوای ویدیویی که می خواهند تبلیغاتش در آنجا نمایش داده شود مانند ویدیوهایی درباره کودکان و ترتیب کودکان، حیوانات و سگ و گربه یا فیتنس و ورزش را انتخاب کنند.

این بزرگترین اقدام فیس بوک در فراهم کردن امکان تبلیغات برندها به همراه محتوا است. تبلیغات کنندگان معمولا از فیس بوک برای هدف گرفتن کاربران بر اساس علایقشان استفاده می کنند.

فیس بوک اعلام کرد در هفته های آینده تبلیغات استیکری برای فیس بوک استوریز عرضه خواهد کرد. برندها می توانند استیکرهایی را ایجاد کنند که تولیدکنندگان محتوا آنها را در استوریهای خود قرار می دهند و اینفلوئنسرها سهمی از فروشی که از محل این تبلیغات حاصل شده است را دریافت خواهند کرد.

بر اساس گزارش رویترز، این قابلیت بخشی از تلاش فیس بوک برای جذب تولیدکنندگان محتوایی است که از طریق پلتفرمهایی مانند کلاب هاوس مستقیما از هواداران و طرفدارانشان پول دریافت می کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.