رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ارزش بازار بیت‌کوین در حال نزدیک شدن به گوگل

ارزش بازار بیت کوین بار دیگر از یک تریلیون دلار عبور کرد و این ارزش بازار می‌تواند به‌زودی از آلفابت، شرکت مادر گوگل بیشتر شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومیت، قیمت بیت کوین این هفته در فاصله‌ی نزدیکی از رکورد ۵۷ هزار دلاری خود قرار دارد و ارزش بازار آن می‌تواند به‌زودی از آلفابت، شرکت مادر گوگل بیشتر شود. ارزش بازار بیت کوین امسال از دو شرکت بزرگ یعنی تسلا و غول تکنولوژی چینی تنسنت گذشته و در حال نزدیک شدن به آلفابت با ۱٫۴ تریلیون دلار است.

طبق داده‌های AssetDash، ارزش بازار بیت کوین (BTC) در هنگام نگارش خبر برابر ۱٫۰۵۷ تریلیون دلار است. این مقدار بیشتر از موجودی وون کره جنوبی است که در دسامبر ۲۰۲۰ تخمین زده شده بود حدود ۱,۱۷۸,۷۴۸,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ KRW (وون کره جنوبی) که اکنون تقریبا برابر ۱٫۰۴ تریلیون دلار است.

برای بار اول در فوریه پس از اعلام سرمایه‌گذاری ۱٫۵ میلیارد دلاری تسلا در بیت کوین، ارزش بازار بیت کوین از ۱ تریلیون دلار گذشت. پذیرش بیت کوین توسط شرکت‌های بزرگ مانند این شرکت تولید‌کننده‌ی خودروی الکتریکی، به‌سرعت قیمت این سرمایه را به رکوردهای جدید بالاتر از ۵۷ هزار دلار در ۲ اسفند رساند.

اپل با داشتن اختلاف ۱ تریلیون دلاری، از لحاظ ارزش بازار در فاصله‌ی امنی با بیت کوین قرار دارد. جالب است بدانید که برای اپل بیش از ۴۰ سال طول کشید که به ارزش بازار ۱ تریلیون دلاری برسد. از زمانی ‌که اولین تراکنش بیت کوین انجام شد، برای این رمزارز تنها ۱۲ سال طول کشید تا به ارزش بازار یک تریلیون دلاری برسد. این زمان برای گوگل ۲۲ سال بود.

هشدار! این خبر به هیچ عنوان حاوی توصیه یا پیشنهاد اقتصادی از سوی ما نیست. خطر از ‌دست ‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری وجود دارد و سرمایه‌گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، تصمیم نهایی را خود اتخاذ کند و مسئولیت تبعات آن را بر‌ عهده بگیرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.