استخدام منشی در بهترین شرکت‌های خصوصی تهران

در سال‌های اخیر، شغل منشی‌گری به یکی از شغل‌های پرتقاضا در ایران و به طور ویژه‌تر تهران، تبدیل شده است و بسیاری از شرکت‌ها، ادارات، کسب و کارهای تجاری و فروشگاه‌ها، به دنبال استخدام منشی هستند.

به گزارش اینتیتر، از سویی دیگر، باتوجه به این که معمولا منشی شدن به تحصیلات و مهارت خاصی نیاز ندارد، بسیاری از کارجویان نیز علاقه‌مندند به‌عنوان منشی استخدام شوند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تعدادی از فرصت های شغلی استخدام منشی در تهران را معرفی کرده و به بررسی شرایط استخدام آن‌ها بپردازیم.

فرصت های شغلی استخدام منشی در شرکت‌های مطرح تهران ۱۴۰۱

در ادامه به معرفی جدیدترین فرصت‌های شغلی منشی‌گری در بهترین شرکت‌های خصوصی تهران و بررسی شرایط هر آگهی استخدام منشی خواهیم پرداخت.

استخدام منشی اداری خانم در شرکت دیبا تجارت خاورمیانه

شرکت دیبا تجارت خاورمیانه به دنبال استخدام منشی خانم با حداکثر ۳۰ سال سن برای هماهنگ‌کردن امور دفتری است. از جمله شرایط احراز این موقعیت شغلی می‌توان به آشنایی نسبی با زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی، تسلط به نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس، آشنایی با تایپ فارسی و انگلیسی و آشنایی با اصول نامه‌نگاری و بایگانی اشاره کرد.

استخدام منشی در تهران

استخدام منشی اداری در شرکت آوا گستر آروند

شرکت آوا گستر آروند که در حوزه پروژه‌های ساختمانی به فعالیت می‌پردازد، قصد استخدام یک منشی اداری، ترجیحا خانم با ۳ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه و مسلط به نرم‌ افزارهای آفیس را دارد. این فرد باید دارای روابط عمومی بالا باشد، توانایی مدیریت زمان و توانایی مذاکره و متقاعدسازی را داشته باشد و همچنین به انجام امور اداری و بایگانی، مسلط باشد.

استخدام منشی آقا در بیمارستان چشم‌پزشکی نور

یکی دیگر از فرصت‌های شغلی استخدام منشی در تهران، مربوط به بیمارستان چشم‌پزشکی نور است. این بیمارستان برای واحد تجهیزات پزشکی خود، قصد دارد یک منشی آقا با مدرک مهندسی پزشکی را با قرارداد تمام وقت، استخدام کند.

از جمله وظایف این منشی در تهران می‌توان به هماهنگی جلسات و امور مربوط به واحد، ثبت و به‌روزرسانی شناسنامه تجهیزات پزشکی، بایگانی و نگهداری اسناد، جمع‌آوری و ثبت اطلاعات و مستندات مربوط به تعمیرات تجهیزات پزشکی، سرویس و نگهداری و آزمون‌های کنترل کیفی تجهیزات پزشکی، اشاره کرد.

استخدام منشی و مسئول دفتر خانم در شرکت تیارا ژنراتورز

شرکت تیارا ژنراتورز به دنبال استخدام منشی و مسئول دفتر خانم با حقوق و مزایای مناسب و قرارداد تمام وقت است. این شرکت برای منشی موردنظر که سن او باید بین ۲۸ تا ۳۵ سال باشد، حقوقی بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته است.

از جمله وظایف این منشی می‌توان به نظارت بر همه امور مربوط به شرکت، تهیه اقلام موردنیاز، پاسخگویی به مشتریان، پیگیری و بایگانی مکاتبات اداری و نظارت بر امور اداری و منابع انسانی کارخانه تولید و پیگیری امور آن، اشاره کرد.

استخدام منشی و مسئول دفتر خانم در شرکت آوا تجارت غدیر

یکی دیگر از فرصت های شغلی استخدام منشی در تهران، مربوط به شرکت آوا تجارت غدیر (مجموعه تجاری علاءالدین) که به‌عنوان یکی از فعالان حوزه صنعت غذایی کشور شناخته می‌شود، است. این شرکت به دنبال استخدام مسئول دفتر و منشی خانم است.

در شرح شغل و وظایف آگهی استخدام این موقعیت شغلی به مواردی مانند داشتن روابط عمومی مناسب، آشنایی با امور دفترداری و بایگانی، توانایی انجام چندین فعالیت به‌صورت هم‌زمان و داشتن فن بیان بسیار قوی، اشاره شده است.

استخدام منشی اداری خانم در انتشارات مدرسان شریف

انتشارات مدرسان شریف، قصد دارد یک منشی اداری خانم با سنی بین ۲۲ تا ۳۵ سال و حداقل دارای مدرک کارشناسی، استخدام کند. این فرد باید آشنا به کامپیوتر، مسلط به نرم افزار اکسل و ورد و دارای حداقل ۲ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، باشد.

استخدام منشی و مسئول دفتر مدیرعامل در شرکت لیان الکتریک ویرا

شرکت لیان الکتریک ویرا برای موقعیت شغلی منشی و مسئول دفتر مدیرعامل، به خانمی بین ۲۲ تا ۳۲ سال سن و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر با حداقل یک سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، نیاز دارد. از جمله شرایط اختصاصی این موقعیت شغلی می‌توان به تسلط کامل به نرم‌افزارهای آفیس و تسلط نسبی به زبان انگلیسی، اشاره کرد.

استخدام منشی در شرکت آگرا گاز آسیا

یکی دیگر از فرصت های شغلی استخدام منشی در تهران، مربوط به شرکت آگرا گاز آسیا است. این شرکت تمایل به جذب و استخدام یک منشی، ترجیحا خانم، با روابط عمومی بالا، آشنا به نرم افزار ورد و مسلط به تایپ دارد. برای این فرد که وظیفه پاسخگویی به تلفن و برقراری ارتباط با مشتریان را بر عهده دارد، حقوقی معادل حقوق وزارت کار، در نظر گرفته شده است.

استخدام منشی در موسسه حقوقی

یک موسسه حقوقی در تهران، به جذب و استخدام یک منشی خانم بین ۲۰ تا ۳۰ سال سن با روابط عمومی بالا به‌صورت پاره وقت نیاز دارد. درواقع، این فرد باید هر روز به مدت ۳ ساعت کار سبک انجام دهد که البته، این کار، قابلیت انعطاف دارد و امکان کاهش و جابه‌جایی روزهای کاری وجود خواهد داشت. برای این موقعیت شغلی پاره‌وقت، حقوقی بین ۲ تا ۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

این منشی خانم، باید به سامانه خدمات الکترونیک قضایی (عدلیران) تسلط کامل داشته باشد.

استخدام منشی و مسئول دفتر در شرکت انرژی معدن نصر

یکی دیگر از فرصت های شغلی استخدام منشی در تهران، مربوط به شرکت انرژی معدن نصر است. این شرکت به یک منشی خانم یا آقا زیر ۳۵ سال و دارای حداقل ۳ سال سابقه کار اداری و دفتری، نیاز دارد.

از جمله شرایط احراز این شغل می‌توان به مدیریت و انجام همه امور اجرایی مربوط به دفتر، پاسخگویی و مدیریت تماس‌های تلفنی و ثبت آن‌ها، نگارش، تهیه و ارسال نامه‌های دفتر مدیریت، ثبت و بایگانی آن در سیستم مکانیزه و دستی، تنظیم و ثبت قرارهای ملاقات‎ ‎و جلسات داخلی و خارجی، تسلط کامل به نرم‌افزارهای ورد، اکسل و پاورپوینت و همچنین ابزارهای گوگل، تسلط به نامه‌نگاری، صورت‌جلسه نویسی و گزارش‌نویسی و آشنایی کامل با امور اداری و تشریفات، اشاره کرد.

از جمله حقوق و مزایای این کار می‌توان به حقوق وزارت کار، اضافه‌کاری، بیمه تامین اجتماعی و بیمه درمان تکمیلی اشاره کرد.

استخدام منشی آقا در شرکت پنکو

شرکت پنکو به یک منشی آقا برای برنامه‌ریزی و هماهنگی جلسات درون و برون‌سازمانی، برنامه‌ریزی و هماهنگی مصاحبه‌ها، محاسبه کارکرد و مرخصی پرسنل و تنخواه گردانی هزینه‌های جاری منابع انسانی، نیاز دارد. این فرد باید سخت‌کوش، خلاق و علاقه‌مند به کار تیمی و همچنین آراسته، پرانرژی و با روابط عمومی عالی باشد. تسلط به نرم‌افزارهای آفیس، تسلط نسبی به زبان انگلیسی و آشنایی با فضای کاری استارتاپی، از دیگر ویژگی‌های موردنیاز این موقعیت شغلی محسوب می‌شوند.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و بررسی تعدادی از آگهی‌های استخدام منشی در تهران پرداختیم. معمولا بسته به محل فعالیت، یک منشی باید آشنا به حسابداری، مسلط به نرم‌افزارهای آفیس و دارای روابط عمومی بالا باشد. همان‌طور که مشاهده کردید، استخدام منشی و مسئول دفتر، یکی از شغل‌های پرتقاضا در شرکت‌ها و موسسات مختلف است. پس اگر به دنبال استخدام در این موقعیت شغلی هستید، می‌توانید با ارتقای مهارت‌های موردنیاز و کمی جست‌وجو و پشتکار، در یک شرکت مطرح در تهران با درآمد ماهانه مناسب، جذب و استخدام شوید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.