استقلال با رفتار و کلام شما به آرامش می‌رسد!

کد خبر : ۲۵۷۶۴۱
استقلال با رفتار و کلام شما به آرامش می‌رسد!

جار و جنجال و ناآرامی و درست‌کردن حاشیه‌های تازه همیشه هستند، همیشه می‌توانند باشند، همیشه می‌توان آن‌ها را سریع ایجاد کرد؛ اما هنر اصلی در مقابله و ایستادگی و سپس دوری و حتی فرار از همه آن‌هاست.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، در این‌که اوضاع این فصل باشگاه و تیم استقلال سخت‌تر و مشکل‌دارتر و خطرناک‌تر از فصل‌های گذشته است شکی نیست و این را حتی در گفته‌های علی خطیر مدیرعامل این باشگاه می‌توان دید و متوجه شد. اما این‌که بخواهیم با تمامی این مشکلات و موانع و سنگ‌اندازی‌ها آرام باشیم و این آرامش را به تیم منتقل کنیم بسیار سخت است، بسیار کار دارد اما امری محال و ناشدنی نیست.

وقتی نمی‌توان از مشکلات کم کرد لااقل می‌توان مشکلی تازه بر مشکلات قبلی اضافه نکرد، می‌توان مشکلات را مدیریت کرد و از پس این مدیریت به یک آرامش نسبی رسید و با دستیابی به همین مقدار آرامش نسبی به موفقیت رسید. بله می‌توان، خیلی خوب هم می‌توان. این جملات تنها روی کاغذ زیبا و خواندشان لذت‌بخش نیست بلکه در عمل هم می‌توان آن‌ها را ایجاد کرد، آن‌ها را ساخت.

پس واقعا باشگاه و تیم استقلال این فصل با تفکر درست و منطقی و به دور از تنش و دعوا و فریادهای بی‌صدایتان (منظور علی خطیر و جواد نکونام است) به آرامش خواهد رسید. فعلا آرامش درونی باشگاه در رفتار و برخورد و بیان و کلام این دو نفر بستگی دارد، آرامشی که فصل‌هاست به همین دلایل از استقلال دور شده و باعث همین عدم نتیجه‌گیری و سپس عدم موفقیت شده است و اگر بخواهد این فصل هم مثل چند فصل گذشته با ناآرامی و تنش‌ها و دعواهای آشکار بگذرد باز باید شاهد تمدید این عدم موفقیت‌ها باشیم. عدم موفقیتی که بسیار باعث آزار و ناراحتی و سرخوردگی هواداران آبی شده است بویژه وقتی که در طرف مقابل شاهد موفقیت های متوالی رقیب دیرینه خود هم بوده اند بیشتر شده است.|محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

نظرات بینندگان