رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

افشای مشخصات کامل شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو پیش از معرفی رسمی

پرچمدارهای آینده شیائومی همراه با اسنپدراگون ۸ نسل ۲، نمایشگرهای امولد ۱۲۰ هرتزی و پنل پشتی چرمی از راه می‌رسند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، شیائومی فردا به‌طور رسمی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ به‌همراه چندین محصول دیگر رونمایی می‌کند. اما حالا و پیش از معرفی رسمی، مشخصات کامل این پرچمدارها افشا شده که ما را با آن‌ها آشنا می‌کند.

می‌دانیم نسل بعدی پرچمدارهای شیائومی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز می‌شود. اما گزارش امروز اطلاعات بسیار بیشتری در اختیارمان قرار می‌دهد.

مشخصات احتمالی سری شیائومی ۱۳

گزارش امروز (۹ آذرماه) می‌گوید شیائومی ۱۳ به نمایشگر ۶.۳۶ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود، در حالی که شیائومی ۱۳ پرو صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچی ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن ۲K خواهد داشت.

حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی‌های هوشمند به ۱۹۰۰ نیت می‌رسد و همان‌طور که تیزر رسمی شیائومی نشان داده است، نسخه استاندارد از نمایشگر مسطح و مدل پرو از صفحه نمایش خمیده بهره می‌برد.

ظاهراً روی پنل پشتی شیائومی ۱۳ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX800، با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو قرار می‌گیرد. برای مدل پرو، باید منتظر استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX989 به‌همراه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید سامسونگ JN1 و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو باشیم.

براساس گزارش امروز، شیائومی ۱۳ باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی دارد، در حالی که شیائومی برای مدل پرو از باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی استفاده می‌کند. این گوشی‌های هوشمند همچنین قادر به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی خواهند بود.

از سایر مشخصات احتمالی پرچمدارهای آینده شیائومی می‌توان به فرستنده اینفرارد، پشتیبانی از استاندارد IP68 و NFC اشاره کرد. ظاهراً شیائومی ۱۳ وزنی برابر ۱۸۹ گرم و ضخامتی برابر ۷.۹۸ میلی‌متر خواهد داشت که در مدل مجهز به پنل پشتی چرم، این اعداد به‌ترتیب به ۱۸۵ گرم و ۸.۱ میلی‌متر تغییر می‌کند.

شیائومی ۱۳ پرو با وزن ۲۲۹ گرم (۲۱۰ گرم برای مدل چرمی) و ضخامت ۸.۳۸ میلی‌متر (۸.۷ میلی‌متر برای مدل چرمی) از راه می‌رسد. برای آشنایی کامل با این پرچمدارها تنها کافیست تا فردا صبر کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.