رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

امیرعبداللهیان: باید شعار«همه برای پیروزی تیم ملی ایران» را هدف اصلی قرار دهیم

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد که باید همه شعار«همه برای پیروزی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران» را هدف اصلی خود قرار دهیم و در راه تحقق این شعار تلاش کنیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، حسین امیر عبداللهیان ظهر روز یکشنبه در دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص حضور ایران در جام جهانی قطر که با حضور وزیر ورزش و جوانان و وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در محل وزارت خارجه برگزار شده بود، افزود: کمیته بازی‌های جام جهانی از ماه‌های قبل به ریاست دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور شکل گرفته و در این مدت آقای دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و دیگر همکارانشان در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در این چارچوب اقدامات زیادی را انجام داده‌اند. آقای دهقانی سفیر ایران در قطر نیز برای انجام هماهنگی‌های لازم زحمت زیادی کشیدند و در جلسه امروز نیز حضور دارند. هماهنگی‌های فنی، ورزشی، فرهنگی، سیاسی،‌امنیتی، گردشگری و ارتباطات تا این لحظه به خوبی انجام شده است و با توجه به فرصت محدود موجود امیدواریم بتوانیم هماهنگی‌های کاملی بین بخش‌های مختلف ایجاد کنیم تا شاهد بهترین حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی باشیم و بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه همه هدف ما کمک به ورزشکاران وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای حضور موفقیت آمیز در این مسابقات است تصریح کرد: در همین چارچوب باید شعار «همه برای پیروزی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران» را هدف اصلی خود قرار دهیم و برای تحقق آن تلاش کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.