ایلان ماسک رییس جمهور بعدی آمریکا می شود؟

کد خبر : ۱۷۶۹۹۵
ایلان ماسک رییس جمهور بعدی آمریکا می شود؟

براساس برخی پیش بینی های دمیتری مدودف، رئیس‌جمهور پیشین روسیه احتمالا ایلان ماسک رییس جمهور دور بعدی آمریکایی هاست.

اینتیتر - سحر سادات زمانی؛ پس از انتخاب ترامپ برای ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۶ توسط مردم آمریکا و رقابت تنگانگ او با بایدن در انتخابات ۲۰۲۰، از ایلان ماسک بعید نیست که برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ شرکت کند و همچنین از مردم آمریکا بعید نیست که او را به عنوان رییس جمهور خود برگزینند.

از نظر دمیتری مدودف، رئیس‌جمهور پیشین روسیه،ایلان ماسک چهره ثروتمند آمریکایی که به تازگی نیز توییتر را خریده است، رییس جمهور بعدی آمریکاست.

البته یکی دیگر از دلایل اینکه احتمال رییس جمهوری ایلان ماسک وجود دارد می تواند تقش روسیه باشد. همانطور که در سال ۲۰۱۶ گفته شد که دخالت های روسیه ترامپ را رییس جمهور آمریکا کرد.

براساس گزارش فارس، دمیتری مدودف، رئیس‌جمهور پیشین روسیه و چهره نزدیک به پوتین پیش بینیهای دیگری درباره ایالات متحده آمریکا کرده است. او گفته است: بر اثر جنگ داخلی در آمریکا، ایالت‌ های کالیفرنیا و تگزاس جدا شده و به‌طور مستقل اتحادیه تگزاس و مکزیک را تشکیل خواهند داد.

مدودف ادامه می دهد: پس از آن، ایلان ماسک نیز در جریان انتخابات ریاست جمهوری در برخی از ایالت‌هایی که پس از جنگ داخلی به جمهوری‌خواهان واگذار می‌شود، پیروز خواهد شد.

ایجاد رایش چهارم آلمان و جنگ با فرانسه و تجزیه اروپا، فروپاشی اتحادیه اروپا پس از بازگشت بریتانیا به آن، انتقال تمام بازارهای مالی و سهام عمده آمریکا و اروپا به آسیا و فروپاشی صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی از دیگر پیش‌بینی‌ های مدودف است.

نظرات بینندگان