رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اینستاگرام با ویژگی‌ Playback خاطره استوری‌های سال ۲۰۲۱ را زنده می‌کند

کاربران اینستاگرام می‌توانند ۱۰ استوری از بین استوری‌های محبوب خود در سال ۲۰۲۱ را با استفاده از ویژگی‌ Playback بار دیگر به اشتراگ گذاشته و خاطرات سال جاری میلادی را زنده کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو،‌ ویژگی Playback اینستاگرام فرصتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند استوری‌های مورد علاقه سال ۲۰۲۱ خود را مجددا به اشتراک گذاشته و یاد و خاطره آنها را زنده کنند.

همان‌طور که گفته شد کاربران می‌توانند با کمک این ویژگی، ۱۰ استوری از بین استوری‌های سال جاری میلادی را دوباره به نمایش بگذارند. به صورت پیش فرض این شبکه اجتماعی، چند مورد از استوری‌ها را به صورت پشت سر هم نمایش می‌دهد ولی کاربران می‌توانند استوری‌های انتخاب شده را ویرایش، حذف یا اضافه کنند. این کار از طریق لیست استوری‌ها قابل انجام است.

کاربران پیامی را در فید اینستاگرام خود دریافت می‌کنند که از طرف اینستاگرام ارسال شده و از آنها دعوت می‌کند تا از ویژگی Playback برای زنده کردن یاد و خاطره استوری‌های سال ۲۰۲۱ استفاده کنند. با ضربه زدن روی View Playback ابتدا استوری‌های انتخاب شده توسط اینستاگرام مربوط به سال ۲۰۲۱ نمایش داده می‌شود. سپس کاربران می‌توانند به راحتی استوری‌ها را ویرایش کرده و مورادی را حذف یا به دلخواد خود از استوری‌های دیگر اضافه کنند.

بی‌شک ویژگی Playback برای کاربران اینستاگرام که تمایل دارند مجددا استوری‌های قبلی را به نمایش بگذارند، قابلیت خوبی خواهد بود.

معمولا در پایان سال، مرور خاطرات گذشته یکی از موضوعاتی است که در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام به آن توجه نشان داده می‌شود. برای مثال طی سال‌های گذشته دیده شده که کاربران با اپ‌های مختلف، بهترین پست‌های سال خود را به اشتراک گذاشته‌اند.

باید دید آیا کاربران از این قابلیت استقبال می‌کنند یا خیر. هرچند به نظر می‌رسد که برخی اکانت‌های اینستاگرامی روی خوشی به Playback نشان دهند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.