بارش برف و باران در بیشتر نقاط کشور

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی بارش برف و باران در بیشتر نقاط کشور ادامه دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق پیش بینی سازمان هواشناسی امروز دوشنبه در بخش‌هایی از گیلان مازندران اردبیل شمال آذربایجان شرقی ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می‌شود و از سه شنبه تا جمعه در این نواحی بارش پراکنده باران و برف انتظار می‌رود.

از سوی دیگر امروز با فعالیت سامانه بارشی جنوب کشور در برخی مناطق جنوب و شرق خوزستان شمال بوشهر، شمال و غرب فارس کهگیلویه وبویراحمد کرمان و هرمزگان افزایش ابر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

سه شنبه سامانه بارشی در جنوب کشور تقویت شده و در خوزستان بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان و جنوب یزد و کرمان سبب رگبارو رعدوبرق و وزش باد گاهی وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ می شود. این شرایط چهارشنبه در مناطق ذکر شده ادامه خواهد داشت و در این روز برای بخش‌هایی از شرق و شمال شرق نیز بارش باران گاهی وزش باد انتظار می‌رود.

گفتنی است، در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه بارش در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی به صورت برف خواهد بود. پنج شنبه و جمعه نیز در برخی مناطق جنوب شرق و مرکز کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. امروز در نوار شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز کاهش نسبی دما رخ خواهد داد. از امروز تا پایان هفته به طور متناوب دریای خزر و سه شنبه تا پنج شنبه شمال و مرکز خلیج فارس مواج است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.