افشاگری پورمحمدی: احمدی نژاد دو بار داشت مشکل کرسنت را حل و می خواست آن را اجرا کند، اما جلیلی جلوی آن را گرفت

کد خبر : ۳۴۹۶۴۳
افشاگری پورمحمدی: احمدی نژاد دو بار داشت مشکل کرسنت را حل و می خواست آن را اجرا کند، اما جلیلی جلوی آن را گرفت

مصطفی پورمحمدی در چهارمین مناظره گفت: برخی باید تحمل داشته باشند و عصبانی نشوند و اتهام هم بیخود نزنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از انتخاب، مصطفی پورمحمدی در چهارمین مناظره گفت: برخی باید تحمل داشته باشند و عصبانی نشوند و اتهام هم بیخود نزنند. این روز‌ها می‌گذرد... عجیب است قراردادی ۸۱ بسته شده و ما‌ها ۸۷ رفتیم سازمان بازرسی ۲ گزارش آمده برای ما و ما آن گزارش را منظم کردیم و فرستادیم؛ الان  می‌شود از سازمان بازرسی پرسید. 

وی افزود: آن آقایان که ۲ بار احمدی نژاد خواست مشکل را  حل کند هم فساد به دادگاه برود و هم این قرداد(کرسنت) اجرا شود و این خسارت عظیم در ۱۸ سال گذشته به کشور وارد نشود؛ چرا جلویش را گرفتید؟ پاسخ بدهید. با شعار و اتهام زدن مشکل حل نمی‌شود.

مصطفی پورمحمدی در چهارمین مناظره گفت: برخی باید تحمل داشته باشند و عصبانی نشوند و اتهام هم بیخود نزنند. این روزها می گذرد... عجیب است قراردادی 81 بسته شده و ماها 87 رفتیم سازمان بازرسی 2 گزارش آمده برای ما و ما آن گزارش را منظم کردیم و فرستادیم؛ الان  می شود از سازمان بازرسی پرسید. 
 
وی افزود:آن آقایان که ۲ بار احمدی نژاد خواست مشکل را  حل کند هم فساد به دادگاه برود و هم این قرداد(کرسنت) اجرا شود و این خسارت عظیم در ۱۸ سال گذشته به کشور وارد نشود؛ چرا جلویش را گرفتید؟ پاسخ بدهید. با شعار و اتهام زدن مشکل حل نمی شود.
 
او در ادامه گفت: کسی به اسم زنگنه متهم است و میگویید خیانت کرده؛ او هم می گوید شما ده‌ها میلیارد دلار خسارت به کشور وارد کردید؛ از دادگاه تقاضا داریم زودتر رسیدگی کند. اما اینکه ملت بدانند چه خسارتی به ملت وارد شده و جزییاتش را بفهمند بد است؟ چرا فرار می کنید(از مناظره)؟

 

 

 

نظرات بینندگان