نتانیاهو در باتلاق گرفتار شده است/‌ بی‌بی باید استعفا دهد

کد خبر : ۲۹۰۴۴۶
نتانیاهو در باتلاق گرفتار شده است/‌ بی‌بی باید استعفا دهد

یک نویسنده صهیونیست ضمن توصیف وضعیت فعلی رژیم اشغالگر به یک باتلاق، تاکید کرد که نخست‌وزیر این رژیم چاره‌ای جز استعفا و کناره گیری از سمتش برای خروج از این باتلاق ندارد.

یک نویسنده صهیونیست ضمن توصیف وضعیت فعلی رژیم اشغالگر به یک باتلاق، تاکید کرد که نخست‌وزیر این رژیم چاره‌ای جز استعفا و کناره گیری از سمتش برای خروج از این باتلاق ندارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، «یائیر جولان» نویسنده صهیونیست با انتشار یادداشتی افزود: امید در بستر فساد و ناسیونالیسم افراطی کابینه کنونی نمی تواند رشد کند و «بنیامین نتانیاهو» (نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) باید هرچه سریع‌تر استعفا دهد.

وی گفت: نخست‌وزیر نمی‌داند چگونه از باتلاقی که خود مسئول آن است، خارج شود.

جولان اضافه کرد که به استثنای اظهاراتی که فاقد محتوای واقعی در خصوص نابودی حماس هستند، کابینه نه سیاستی برای ادامه نبرد و نه استراتژی نظامی دارد.

این نویسنده صهیونیست ادامه داد: در این روزهای سخت که «اسرائیلی‌ها» با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، تصور آینده را دشوار می‌دانند و همچنین در یک وضعیت نامشخص زندگی می‌کنند، نیاز به رهبری وجود دارد که با آنها صحبت کند.

وی گفت که دنیای هزاران صهیونیست ویران شده و صدها هزار نفر در خانه‌های خود نیستند و منزوی از زندگی روزمره خود و بدون هیچ امیدی به روال عادی زندگی به سر می‌برند.

پیش از این نیز کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داده بود، بر اساس نتایج یک نظرسنجی ۷۲ درصد از صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند.

بر اساس این نظرسنجی، ۳۱ درصد خواهان استعفای فوری و ۴۱ درصد هم خواستار استعفای نتانیاهو بعد از پایان جنگ شدند.

پیشتر پایگاه صهیونیستی والا نیوز گزارش داده بود که بر اساس نظر سنجی‌ها، در صورت برگزاری انتخابات زودهنگام، حزب حاکم لیکود به ریاست نتانیاهو، ۱۸ کرسی به‌دست خواهد آورد، این درحالی است که در آخرین نظرسنجی این حزب، ۲۰ کرسی به دست می‌آورد. در مقابل، ائتلاف موسوم به اردوگاه ملی ۳۸ کرسی به دست خواهد آورد.

در پی شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین، تنفر ساکنان سرزمین‌های اشغالی نسبت به نتانیاهو و کابینه او بیشتر شده است.

پیشتر رویترز اعلام کرده بود: «اسرائیلی‌ها» کابینه نتانیاهو را مقصر حمله حماس و شروع جنگ غزه می‌دانند.

این رسانه غربی نوشت: نتانیاهو اکنون مقصر دوقطبی سازی «اسرائیل» با مطرح کردن لایحه تغییرات قضایی و در نتیجه تضعیف توان رزمی ارتش این رژیم است.

در پی اقدامات جنجالی کابینه نتانیاهو، گسست سیاسی در رژیم صهیونیستی به حدی شدید شده که جنگ غزه نیز نتوانسته سران این رژیم را متحد کند.

نظرات بینندگان