رونالدو پیراهنش را به دو ایرانی هدیه داد | پاسخ منفی رونالدو به درخواست بازیکن پرسپولیس

کد خبر : ۲۶۳۰۴۹
رونالدو پیراهنش را به دو ایرانی هدیه داد | پاسخ منفی رونالدو به درخواست بازیکن پرسپولیس

رونالدو به درخواست بازیکن پرسپولیس پاسخ منفی داد اما دو ایرانی دیگر صاحب پیراهن رونالدو شدند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرملت، رونالدو یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ فوتبال است. رونالدو در تیم‌های منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس درخشید. رونالدو اکنون بازیکن تیم النصر عربستان است. رونالدو چند سالی است که با جورجینا، دختر اهل آرزژانتین زندگی عاشقانه‌ای دارد.

در حالی که ویدئوهای منتشر شده نشان می‌داد کریستیانو رونالدو در پایان بازی روز گذشته پرسپولیس و النصر به درخواست شهاب زاهدی برای گرفتن پیراهنش پاسخ منفی داد، دو ایرانی موفق به دریافت پیراهن رونالدو شدند؛ یکی فاطمه حمامی دختر هنرمند معلولی که به دیدار رونالدو رفت و دیگری آدرین، کودکی که ویدئوی گریه کردنش برای رونالدو وایرال شده بود و شبانه به ملاقات رونالدو رفت و پیراهنی از او هدیه گرفت.

اما آدرین در مصاحبه‌ای می‌گوید متاسفانه پیراهن رونالدو مال خودش نبود! او درباره دیدارش با رونالدو می‌گوید: من هم که کپ کرده بودم و نمی‌تونستم حرف بزنم.

دیدار رونالدو با دختر هنرمند ایرانی

هوادار معلول و پرتوان پرسپولیس با پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه به آرزوی خود رسید و عصر امروز با کریستیانو رونالدو دیدار کرد.

فاطمه حمامی هوادار پرتوان پرسپولیسی است که معلولیتش مانع هنر و شکوفایی او نشد، آرزو کرده بود که وقتی کریستیانو رونالدو به تهران می‌آید بتواند او را ببیند.

باشگاه پرسپولیس نیز از آن زمان تصمیم گرفت آرزوی فاطمه را محقق کند. با حضور کاروان فوتبال النصر، مدیرعامل باشگاه در ارتباط با مدیران ارشد باشگاه النصر بالاخره شرایط این امر را فراهم آورد و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت، فاطمه حمامی امروز پس از حضور در باشگاه پرسپولیس، راهی هتل محل اقامت تیم فوتبال النصر شد و با رونالدو دیدار کرد.

او تابلوهایی که از وی نقاشی کرده بود را به ستاره بین‌المللی فوتبال جهان هدیه کرد و با او عکسی به یادگاری گرفت.

رونالدو نیز پیراهن شماره ٧ خود را امضا و به فاطمه حمامی اهدا کرد.

نظرات بینندگان