حسن یزدانی و بروکس در قرعه مرگ؟ | احتمال قرعه غیرمنتظره برای ستاره‌های کشتی ایران و آمریکا

کد خبر : ۳۵۵۹۲۴
حسن یزدانی و بروکس در قرعه مرگ؟ | احتمال قرعه غیرمنتظره برای ستاره‌های کشتی ایران و آمریکا

هنوز پای تیم کشتی آزاد به پاریس نرسیده یک خبرگزاری به تحلیل رقبای حسن یزدانی و امیرحسین زارع پرداخته و اطلاعات ناقصی در این خصوص منتشر کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از فارس، المپیک کم کم به روزهای ایرانی پسند خود نزدیک می شود. همه منتظر آغاز رقابت های کشتی هستند تا سبد ورزش ایران هم رنگ مدال را بخود ببیند اما در حالی که هنوز کشتی فرنگی هم آغاز نشده یک خبرگزاری در تحلیلی عجیب سراغ بررسی قرعه حسن یزدانی و امیرحسین زارع، دو ستاره کشتی آزاد رفته است.

مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک پاریس از ۸ آگوست با رقابت‌های اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم آغاز می‌شود که حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم روی تشک خواهد رفت.  

یزدانی که در سید دوم المپیک قرار دارد در جدول احتمال رویارویی با بت بایمباسورن از مغولستان، مایلز آمینه از سن مارینو و دورن کوروگلیف از یونان وجود دارد. ۴ کشتی‌گیر دیگر جدول نیز بدون سید هستند که طبق قرعه در جدول قرار می‌گیرند بنابراین این احتمال وجود دارد آرون بروکس کشتی‌گیر اهل آمریکا در همان دور نخست با یزدانی روبه‌رو شود.

در این وزن عظمت دولت‌بکوف از قزاقستان در سید یک و بالای جدول قرار دارد و تا فینال برخوردی با حسن یزدانی نخواهد داشت.  

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که امیرحسین زارع نماینده کشورمان در المپیک است در سید یک و بالای جدول قرار دارد. در این جدول طاها آکگول از ترکیه نیز در جدول زارع است و احتمال رویارویی آنها در نیمه‌نهایی وجود دارد.  

جنو پتریاشویلی با سید ۲ در پایین جدول قرار دارد و تا فینال با زارع روبه‌رو نخواهد شد. میسون پاریس از آمریکا نیز در پایین جدول و در گروه جنو پتریاشویلی قرار دارد.  

اما توضیح خبرورزشی، از یک ماه قبل همه شرایط سید بندی و قرعه ها در تمام 6 وزن آزاد و فرنگی را می دانستند. 16 کشتی گیر در هر وزن حضور دارند و در 86 کیلو تیلور که سید یک بود به تیم ملی آمریکا نرسید. در نتیجه جانشین او بدون سید است و شاید طبق قرعه روز پنجشنبه 18 مرداد ساعت 12 و نیم ظهر در همان کشتی اول حریف یزدانی شود و شاید هم در آن گروه بیوفتد و تا فینال به یزدانی نخورد.

در 125 کیلو هم سیدبندی هم مشخص است، مثل سایر اوزان و البته باید ابتدا تیم آزاد به پاریس برود و بعد از وزن کشی قرعه بردارد تا حریفان و مسیر هر کدام از ملی پوشان ما مشخص شود.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد