فوری؛ یامگا به این تیم پیوست

کد خبر : ۳۶۰۴۰۶
فوری؛ یامگا به این تیم پیوست

مدیرعامل آلومینیوم: جذب یامگا؟ باید شرایط او را بررسی کنیم؛ شرایط نابسامان در دیدار پرسپولیس-ذوب آهن را قبول دارم

به گزارش اینتیتر به نقل از طرفداری، شرایط نابسامان برای برگزاری بازی  پرسپولیس - ذوب آهن به گونه‌ای بود که مدیرعامل باشگاهی اراکی نیز به آن اذعان می‌کند.

 باتوجه‌به علاقه کوین یامگا، بازیکن استقلال به حضور در مسابقات و فوتبال بازی‌کردن، زمزمه‌هایی از علاقه آلومینیوم اراک به کوین یامگا و حضور این بازیکن در تمرینات این تیم شنیده می‌شود. به همین دلیل محمد رجائیان در خصوص این ماجرا با خبرگزاری تسنیم گفت‌وگو کرده است.

 رجائیان در این گفت‌وگو اعلام کرد:هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و دو طرف می‌خواهند شرایط یکدیگر را مرور کنند. یامگا باید شرایط و امکانات آلومینیوم را ببیند و مجتبی حسینی باید شرایط این بازیکن را بررسی کند.

 مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص دلالان گفت:برخی دلالان از رفتار و منش باشگاه آلومینیوم به ستوه آمده‌اند. آنها نمی‌توانند بازیکنی به تیم ما قالب کنند و حالا می‌گویند باشگاه آلومینیوم بدون اطلاع کادر فنی، اقدام به جذب یامگا کرده است.

 مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره وضعیت ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک در دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: آلومینیوم در ورزشگاه دیگری بازی داشته و باشگاه دیگری میزبان بوده است. شرایط نابسامان در دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن را قبول دارم و نباید چنین وضعیتی پیش می‌آمد.

 رجائیان در خصوص ایرادات ورزشگاه امام خمینی اراک گفت:شلوغی جایگاه خبرنگاران ورزشگاه به این دلیل بوده که در دیدار تیم‌های بزرگ، خبرنگاران همان استان به همراه خبرنگاران تهرانی باید در این جایگاه بنشینند. بااین‌حال ورزشگاه امام خمینی شرایط خوبی برای دیدار آلومینیوم - نساجی خواهد داشت.

باید در ادامه دید چه سرنوشتی برای ستاره استقلال پیش می‌آید و او در آلومینیوم توپ خواهد زد یا خیر! 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد