بررسی دو دو احتمال | چرا قلی‌زاده پرسپولیسی‌ نشد؟

کد خبر : ۳۶۰۴۶۰
بررسی دو دو احتمال | چرا قلی‌زاده پرسپولیسی‌ نشد؟

سرخپوشان پایتخت در تلاش هستند بعد از جذب میلاد محمدی، علی قلی‌زاده دیگر لژیونر ایرانی را هم به خدمت بگیرند.

به گزارش اینتیتر به نقل از شفقنا ورزشی، پرسپولیسی‌ها که در شروع نقل و انتقالات چند ستاره خود را از دست دادند حالا تلاش می‌کنند با جذب جانشین مناسب، ادامه رقابت‌های فصل را پرقدرت ادامه بدهند.

در همین زمینه سرخپوشان پایتخت روز گذشته و در آخرین روزهای نقل و انتقالات توانستند میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران را که سابقه دو بار حضور در جام جهانی را دارد جذب کنند تا به خوبی جدایی عبدالکریم حسن قطری را جبران کرده‌ باشند.

مدیران پرسپولیس همچنین سعی دارند تا علی قلی‌زاده وینگر ایرانی لخ پوزنان لهستان را هم به خدمت بگیرند تا وی در خط حمله جانشین مهدی ترابی کنند.

اما به نظر می‌رسد مشکلی بر سر اخذ رضایت نامه علی قلی‌زاده برای پرسپولیسی‌ها به وجود آمده باشد، اما چرا مذاکرات پرسپولیس و لخ پوزنان لهستان طولانی شده؟

در همین زمینه دو فرضیه مطرح می‌شود، فرضیه اول این است که یک تیم ایرانی با پیشنهاد یک و نیم میلیون یورویی به جمع مشتریان علی قلی‌زاده اضافه شده و کار را برای پرسپولیس سخت کرده است. البته با به اتمام رسیدن سهمیه‌های لیگ برتری تراکتور و پرشدن سقف بودجه استقلال و سپاهان این فرضیه را کمرنگ می‌کند.

فرضیه دوم و قابل قبول‌تر نسبت به فرضیه قبل این است که باشگاه لهستانی به دنبال آن است تا نخست جانشین علی قلی‌زاده را جذب کند و بعد اجازه جدایی به لژیونر ایرانی را بدهد تا زیر فشار انتقادات هوادارن خود قرار نگیرد.

به هر حال گفته می‌شود مدیران پرسپولیس با جدیت پروسه جذب علی قلی‌زاده را دنبال می‌کنند و امیدوارند با جذب این بازیکن بمب نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر را منفجر کنند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد