پرسپولیس؛ از خارجی های امیدوار کننده تا نگرانی بزرگ

کد خبر : ۳۶۰۷۱۹
پرسپولیس؛ از خارجی های امیدوار کننده تا نگرانی بزرگ

پرسپولیس در دیدار برابر تراکتور به لطف خارجی های خود از شکست گریخت اما نکته نگران کننده ناهماهنگی در کارهای دفاعی و نبود یک تمام کننده در تیم است.

به گزارش اینتیتر به نقل از شفقنا ورزشی ، پرسپولیس در حساس ترین بازی هفته دوم رقابت های لیگ برتر در تبریز به مصاف تیم آماده و پر مهره تراکتور رفت.

سرخ پوشان در این بازی به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکردند البته این تساوی باتوجه به تراکتور آماده و سرحال و البته ۱۰ نفره شدن پرسپولیس در نیمه دوم کمتر از برد برای تیم گاریدو نبود.

خارجی های امیدوار کننده 

بازیکنان خارجی پرسپولیس بسیار امیدوار کننده نشان می دهد. فصل قبل گولسیانی و اورنوف ستاره های پرسپولیس بودند و در فصل جاری گندوز و ایوب العملود می درخشند.

العملود در دیدار قبلی بهترین بازیکن زمین بود و در دیدار برابر تراکتور هم یک گل ارزشمند به ثمر رساند تا ارزش های خود را نشان دهد.

گندوز هم در دیدار برابر تراکتور ستاره میدان بود و اگر او نبود سرخ پوشان با اختلاف شکست می خوردند.

پرسپولیس با این خارجی های با کیفیتی که دارد باید امیدوار به ادامه لیگ باشد.

نگرانی بزرگ 

و اما نگرانی بزرگ پرسپولیس نبود یک بازیساز در میانه میدان است. سروش اصلا آماده نیست و یکی از ضعیف ترین بازی های خود را به نمایش گذاشت و‌ با یک خطای بی مورد هم اخراج شد.

خط دفاعی پرسپولیس هم با حضور گولسیانی و کنعانی زادگان خسته بود و نتوانست نمایش خوبی داشته باشد.‌ اضافه شدن پور علی گنجی می‌تواند این ضعف را برطرف کند.

تراکتور مدعی 

تراکتور با اسکوچیچ تیم بسیار جذاب و آماده ای است. این تیم بیش از هر تیمی پرسپولیس را تحت فشار قرار داد و قطعا می تواند یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی باشد.

شاگردان اسکوچیچ بازی بسیار خوبی را برابر مدافع عنوان قهرمانی به نمایش گذاشتند و هواداران‌خود را بیش از همیشه به قهرمانی امیدوار کردند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد