انتظاری: پنالتی استقلال اشتباه بود، سهرابیان گردنم را کشید!

کد خبر : ۳۶۱۳۹۶
انتظاری: پنالتی استقلال اشتباه بود، سهرابیان گردنم را کشید!

درگیری لفظی پس از بازی استقلال و ملوان بالا گرفت. نیما انتظاری، بازیکن ملوان، با بیان اینکه سهرابیان گردن او را کشیده و پنالتی به اشتباه به سود استقلال گرفته شده است، به تصمیم داور اعتراض کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از فرتاک نیوز، نیما انتظاری، بازیکن تیم فوتبال ملوان، پس از تساوی 2-2 مقابل استقلال، به شدت به پنالتی دوم آبی‌پوشان اعتراض کرد. او مدعی شد که سهرابیان، مدافع استقلال، با کشیدن گردن او باعث زمین خوردنش شده و پنالتی به اشتباه به سود استقلال گرفته شده است.

انتظاری در مصاحبه پس از بازی گفت: "من در آن صحنه بودم و دقیقا می‌دانم چه اتفاقی افتاد. سهرابیان گردنم را کشید و مرا روی زمین انداخت. این یک خطای آشکار بود و پنالتی نبود. متاسفانه داوران به این موضوع توجه نکردند و به سود استقلال پنالتی گرفتند."

وی افزود: "من به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای به تصمیمات داور احترام می‌گذارم، اما این حق من است که به اشتباهات داوری اعتراض کنم. من به همه چیز که در زمین اتفاق افتاد واقف هستم و نمی‌توانم سکوت کنم."

این بازیکن ملوان همچنین به عملکرد تیمش در این بازی اشاره کرد و گفت: "ما بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم برنده این بازی باشیم. اما متاسفانه اشتباهات داوری باعث شد که امتیازات از دست برود."

اعتراضات به داوری در فوتبال ایران

اعتراض به تصمیمات داوری در فوتبال ایران امری رایج است. بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال معتقدند که سطح داوری در ایران پایین است و این موضوع باعث بروز مشکلات زیادی در مسابقات می‌شود.

تأثیر پنالتی‌های جنجالی بر نتایج بازی‌ها

پنالتی‌های جنجالی می‌توانند تأثیر بسیار زیادی بر نتایج بازی‌ها داشته باشند. این اتفاقات نه تنها به تیم‌ها آسیب می‌رساند، بلکه به اعتبار فوتبال ایران نیز لطمه می‌زند.

ضرورت بهبود سطح داوری در فوتبال ایران

برای بهبود سطح فوتبال ایران، باید به موضوع داوری توجه ویژه‌ای شود. برگزاری دوره‌های آموزشی برای داوران، استفاده از تکنولوژی‌های جدید در داوری و نظارت بیشتر بر عملکرد داوران از جمله راهکارهایی است که می‌تواند به بهبود سطح داوری در فوتبال ایران کمک کند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد