داروی درمان پرسپولیس فقط یک نفر است | او را بیاورید و هواداران را شگفت‌زده کنید

کد خبر : ۳۶۲۶۲۸
داروی درمان پرسپولیس فقط یک نفر است | او را بیاورید و هواداران را شگفت‌زده کنید

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت این تیم برای ادامه راه حتما نیاز به یک مهاجم درجه یک و طراز اول دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از افق امروز، سهراب انتظاری پیشکسوت سرخ‌ها درمورد تساوی پرسپولیس و تراکتور در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: جابجایی بازیکنان گوناگون بین ۲ تیم تراکتور و پرسپولیس باعث افزایش انگیزه و هیجان و حساسیت این بازی مهم شده بود که این حساسیت از فضای واقعی به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هم کشیده شد و بازی را به حاشیه هل داد. قضایای علیرضا بیرانوند هم مزید بر علت شد و در آخر شاهد یک بازی پرهیجان و جذاب بودیم.

او اظهار داشت: تیم فوتبال تراکتورسازی بازیکنان خیلی خوبی خریده و از آن‌طرف در تیم پرطرفدار پرسپولیس تغییر و تحولات بسیار زیاد وجود داشت. با رفتن شاکله‌های اصلی تیم پرسپولیس و اضافه شدن خوآن کارلوس گاریدو به عنوان مربی جدید، تیم هنوز هم به ترکیب درست و اولیه خود نرسیده است. باید در این شرایط کاملا به گاریدو حق داد و صبور باشیم چراکه هنوز تسلط و شناخت کافی از جزئیات فوتبال ایران پیدا نکرده است.

پیروزی برابر فولاد برای پرسپولیس مهم و حیاتی است

سهراب انتظاری گفت: از نظر من تیم فوتبال تراکتور در نیمه نخست خیلی خوب بازی کرد و خیلی بهتر از پرسپولیس ظاهر شد و موقعیت‌های خیلی خوبی خلق کرد، ولی تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه دوم ناگهان به خودش آمد و حملات بیشتری روی دروازه تیم فوتبال تراکتور ایجاد کرد، ولی قطعاً طرفداران از این نتایج و شکل و سبک بازی اصلا رضایت نداشتند. مطمئنم با تسلط و شناخت بیشتر گاریدو، وضعیت تیم پرسپولیس حتما بهتر خواهد شد.

او اظهار داشت: تیم فوتبال پرسپولیس در بازی بعدی خود برابر فولاد خوزستان مناسب‌ترین  فرصت را برای پیروزی و کسب ۳ امتیاز و همچنین رضایت هواداران دارد و بعد از آن هم یک ماه فرصت هست تا تیم هماهنگی بیش‌تری پیدا کند. پیروزی برابر تیم فوتبال فولاد می‌تواند روحیه و انگیزه‌ای بالا به بازیکنان تیم تزریق کند و بازیکنان پرسپولیس با تسلط و آرامش بیش‌تری به استقبال فیفادی و تعطیلات بروند، ولی اگر خدای نکرده یک زمانی نتیجه‌ نگرفتیم اتفاقات خوبی رخ نخواهد داد.

حضور کریم باقری در تیم پرسپولیس نعمت است

این پیشکسوت باشگاه فوتبال پرسپولیس با تعریف و تمجید از کریم باقری، گفت: کریم باقری در تیم فوتبال پرسپولیس، می‌تواند بسیار زیاد موثر باشد؛ حضور باقری یک نعمت بزرگ است، ولی نمی‌دانم چه ماجرایی پشت این قضایاست که او در تیم پرسپولیس حضور ندارد. به هر تقدیر او از بزرگترین اسطوره‌های تمام تاریخ پرسپولیس و حتی فوتبال ایران است. بی تردید نام بزرگ باقری همیشه در فوتبال ایران خواهد ماند. همه ما باید تلاش کنیم امثال کریم باقری در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کنند؛ حالا نمی‌دانم خود آقای کریم باقری نمی‌خواهد در باشگاه پرسپولیس باشد یا رضا درویش اقدامی نکرده است چون بالاخره به نظر من  گاریدو در این موضوع  تقصیری ندارد و کریم باقری و امثال او را نمی‌شناسد.

انتظاری گفت: رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است و قادر است با رایزنی آقای کریم باقری را به تیم فوتبال پرسپولیس بیاورد. حضور کریم می‌تواند در رشد و پیشرفت و هماهنگی هرچه بیش‌تر تیم پرسپولیس بسیار تأثیر داشته باشد. او سال‌های طولانی در تیم پرسپولیس فوتبال بازی کرده و در بسیاری از قهرمانی‌های اخیر پرسپولیس به عنوان یک مربی در تیم حضور داشته و حضور دوباره او می‌تواند یک سورپرایز بسیار بزرگ برای طرفداران پرسپولیس باشد. هرچند ما آقایان افشین پیروانی و سیدجلال حسینی را هم در تیم پرسپولیس داریم و آنها هم می‌توانند به آقای گاریدو کمک‌های زیادی در  شناخت فوتبال ایران و به ویژه بازیکنان پرسپولیس انجام دهند.

پرسپولیس باید مهاجم تراز اول جذب کند

سهراب انتظاری با تاکید بر عدم شناخت مناسب گاریدو از تیمش اظهار داشت: گاریدو فعلا شناخت درست و کاملی نسبت به بازیکنان به دست نیاورده، به عنوان مثال یاسین سلمانی را جزو فهرست ۱۸ نفره نگذاشت و به جای او یک بازیکن جوان تازه‌کار و جویای نام که درهمین تیرماه امسال، از تیم جوانان وارد باشگاه پرسپولیس شده را بازی داد که من دقیقا آن‌جا فهمیدم گاریدو هنوز به تسلط و شناخت کامل تیم پرسپولیس نرسیده و به شدت نیاز دارد مشورت‌های بیشتری بگیرد.

او در پایان اظهار کرد: الان باشگاه پرسپولیس دو بازی اولش را انجام داده و نتایج مورد دلخواه دل هواداران نیست، ولی امید دارم احساس دلخوری و نگرانی طرفداران با اضافه شدن میلاد محمدی به ترکیب پرسپولیس و خرید احتمالی علی قلی‌زاده از لهستان، برطرف شود. پرسپولیس حتما باید یک مهاجم درجه یک و تراز اول را هم جذب کند. من اطمینان دارم که با هماهنگی همه بازیکنان، تیم فوتبال پرسپولیس با بازیکنان بسیار خوبی که در اختیار دارد و خریده قادر است دوباره شانس اول قهرمان شدن در لیگ برتر ایران باشد.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد