برتری رم در شب وداع اسطوره

کد خبر : ۱۳۳۵۶
برتری رم در شب وداع اسطوره

در شب خداحافظی اسطوره فوتبال ایتالیا، ناپولی و رم پیروز شدند. در ادامه هفته سی و هشتم و پایانی سری A ایتالیا، تیم‌‌های رم و ناپولی رقبای خود را شکست داد. رم در شب آخرین بازی دوران جرفه‌ای فرانچسکو توتی، کاپیتان اسطوره‌ای‌اش در خانه مقابل جنوا به برنری دیزهنگام ۳ بر ۲ رسید. توتی از روی نیمکت بازی را شروغ کرد و از دقیقه ۵۴ به جای محمد صلاح به میدان آمد.ژکو در دقیقه ۱۰، صلاح در دقیقه ۷۴ و پروتی در دقیقه ۹۱ برای رم و پلگرینی در دقیقه ۳ و لازویچ در دقیقه ۷۹ برای جنوا گل زدند. در پایان بازی توتی زیر باران تشویق هواداران تیمش و جلقه بازیکنان به نحو باشکوهی مراسم حداخافظی‌اش را انجام داد و رم هم فصل را ۸۷ امتیاز در رده دوم به پایان رساند تا به مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان راه یابد.

در ادامه هفته سی و هشتم و پایانی سری A ایتالیا، تیم‌‌های رم و ناپولی رقبای خود را شکست داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، رم در شب آخرین بازی دوران جرفه‌ای فرانچسکو توتی، کاپیتان اسطوره‌ای‌اش در خانه مقابل جنوا به برنری دیزهنگام 3 بر ۲ رسید.

توتی از روی نیمکت بازی را شروغ کرد و از دقیقه ۵۴ به جای محمد صلاح به میدان آمد.ژکو در دقیقه ۱۰، صلاح در دقیقه ۷۴ و پروتی در دقیقه ۹۱ برای رم و پلگرینی در دقیقه ۳ و لازویچ در دقیقه ۷۹ برای جنوا گل زدند.

در پایان بازی توتی زیر باران تشویق هواداران تیمش و جلقه بازیکنان به نحو باشکوهی مراسم حداخافظی‌اش را انجام داد و رم هم فصل را ۸۷ امتیاز در رده دوم به پایان رساند تا به مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان راه یابد.

در دیگر بازی، ناپولی در شهر جنوا با نتیچه ۴ بر۲ سامپدوریا را برد و در رده سوم ایستاد. مرتنیس در دقیقه ۳۶، اینسینیه در دقیقه ۴۲، همشیک در دقیقه ۴۹ و کایخون در دقیقه ۶۵ برای ناپولی و کوالیارلا در دقیقه ۵۰ و آلوارس در دقیقه ۹۰ برای سامپدوریا گل زدند. ناپولی با این پیروزی ۸۶ امتیاز شد و در رده سوم به مرجله مقذماتی فصل آیتده لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

نظرات بینندگان