رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

برنامه «دورهمی» با حضور کتایون ریاحی پخش می‌شود؟

برنامه «دورهمی» که قرار بود شامگاه ۱۷ اسفند ماه به مناسبت روز زن، با حضور کتایون ریاحی راهی آنتن شبکه نسیم شود، به دلایلی پخش نشد و واکنش این بازیگر را به دنبال داشت.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، در حالی که قرار بود شب گذشته (۱۷ اسففند ماه) برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری به مناسبت روز زن، میزبان کتایون ریاحی باشد، به دلایلی که هنوز به صورت رسمی از سوی شبکه «نسیم» اعلام نشده است، پخش نشد و به جای آن یکی از قسمت‌های گذشته این برنامه بازپخش شد.

به دنبال پخش نشدن این برنامه از شبکه نسیم، کتایون ریاحی علت این موضوع را ایراد برخی از مسئولان پخش شبکه نسیم از پوشش خود در این برنامه عنوان کرد و با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش نوشت:«اینجانب کتایون ریاحی از طریق این پیام مکتوب رسما به شما اعلام می‌دارم به هیچ عنوان به پخش قسمت مربوط به خود در برنامه دورهمی در ساعاتِ بازپخش و تکرارِ این برنامه از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران رضایت نداشته و در صورت پخش، شکایت خود را از طریق مراجع ذی‌صلاح و قانون پیگیری خواهم کرد.
مگر این که در ساعت عُرف و معمولِ برنامه، همچون روالِ همیشگی، پخش و در ساعاتِ مقرر تکرار، بازپخش شود. لذا با توجه به عدم پاسخگویی آقایان مسئول در این برنامه از جمله تهیه‌کننده، کارگردان، مجری و مدیر شبکه و با توجه به شرایط دشوار شخص بنده در زمان حضور و ضبط برنامه و با در نظر گرفتن مناسبتِ مبارک این روز و نیتِ خیر اینجانب نسبت به هموطنانم، هرگونه اعمالِ نظر و انجامِ امری غیر از این خواسته به حق، به منزله حقنه اجحاف به میهمان برنامه تلقی خواهد شد و من سکوت نخواهم کرد.
امید است بیش از این‌ها شاهد رفتار حرفه‌ای در برنامه‌ای با این میزان مخاطب باشیم. رسانه ملی جای آزمون و خطای مدیریت نیست… صدای یک ملت است. نبرید از بُن، نفس‌ها را…»

او همچنین با انتشار تصاویری از حضور خود در برنامه «دورهمی» نوشت که مسئولان پخش و ناظران سازمان باید به یک ملت پاسخگو باشند که کجای این پوشش دارای مشکل است؟
در ادامه این حواشی، کانال رسمی برنامه «دورهمی» صبح امروز اعلام کرد که این قسمت از برنامه با حضور کتایون ریاحی جمعه شب (۱۸ اسفند) از شبکه نسیم پخش میشود اما دقایقی بعد اعلام کرد که «با عرض پوزش به علت تغییر در کنداکتور برنامه دورهمی، ویژه برنامه روز زن با حضور سرکار خانم کتایون ریاحی و خواننده محبوب کشورمان حامد همایون به روز های آینده موکول خواهد شد.»

از صبح امروز حذف و انتشار پیام‌های کانال رسمی برنامه دورهمی ادامه داشت. این کانال در مقطعی با حذف پیام پخش این قسمت از برنامه در روزهای آینده، با انتشار پیام اعتراض کتایون ریاحی از احتمال پخش این برنامه در شب جمعه خبر داد اما به نظر می‌رسد که هنوز تصمیم قطعی در ابن‌باره گرفته نشده است و همچنان حواشی ادامه دارد.

این در حالی است که روابط عمومی شبکه نسیم اعلام کرده است این قسمت از برنامه «دورهمی» ۲۶‌ اسفند ماه از شبکه نسیم پخش می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.