رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

برنامه ویژه اینستاگرام برای تولیدکنندگان محتوا

به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال تست و آزمایش نوع جدیدی از ایجاد حساب کاربری است که به صورت اختصاصی برای تولیدکنندگان محتوا و اینفلوئنسرها توسعه داده شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، با توجه به آنکه اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر به شمار می‌رود، اخیرا در تلاش است تا با افزودن قابلیت‌های جدید به کاربران و طرفدارانش امکانات جدیدتری را ارائه دهد تا نظر و رضایت آنها را به سمت و سوی خود جلب کند.

حالا تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی از آن است که اینستاگرام درحال تست و آزمایش نوع جدیدی از حساب‌های کاربری مخصوص تولیدکنندگان محتوا یا حساب‌های موسوم به Creator است که هم‌اکنون تنها برای تعداد محدودی از داوطلبان و کاربران این شبکه اجتماعی در حال بررسی و آزمایش قرار دارد.

این قابلیت گفته می‌شود که امکانات گسترده‌ای را در اختیار تاثیرگذاران اینستاگرامی موسوم به اینفلوئنسرها و همچنین محتواگذاران در این شبکه اجتماعی می‌گذارد تا آنها بتوانند به راحتی به آمار و ارقام دنبال کنندگان، فالو یا آنفالوکردن افراد و فیلتر کردن پیام های خصوصی یا دایرکت دسترسی پیدا کنند. این قابلیت ها همچنین شامل امکان برقراری ارتباط راحت تر و تماس با دیگران با کنترل بیشتر نیز می‌شود.

اینستاگرام با این اقدام می‌خواهد پلتفرم شگفت‌انگیز و کاربردی را برای تولیدکنندگان محتوا، هنرمندان و سایرین فراهم کند و در برابر بزرگترین رقیب خود، شبکه اجتماعی اسنپ چت کم نیاورد.

گفته می‌شود این حساب های کاربری مخصوص تولیدکنندگان محتوا در آینده ای نزدیک به صورت عمومی برای همه کاربران عرضه و ارائه خواهد شد

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.