بهترين خودرو‌های دست دوم کدامند؟

کد خبر : ۱۱۱۲۴۷
بهترين خودرو‌های دست دوم کدامند؟

رسانه خبری اینتیتر | تولید Evora امسال در حالی به پایان رسید که لوتوس راه را برای خانواده جدیدی از خودرو‌های اسپرت باز می‌کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، تویوتا Evora نسخه ۲۰۰۹ مجهز به موتور ۳.۵ لیتری V۶ با قدرت ۲۷۶ اسب بخار بود و Evora S سوپرشارژر سال بعد با ۳۴۵ اسب بخار قدرت به بازار آمد. هر دو مدل می‌توانند در کمتر از ۵ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل بر ساعت برسند. مدل S مطلوب‌تر است، اما جاذبه واقعی Evora نه در عملکرد مستقیم آن، بلکه در فرمان هندلینگ و سواری آن قوی‌تر است.

چند نمونه از بهترین خودرو‌های دست دوم برای خرید

قیمت Evora برای خودرو‌های ۲۷۶ اسب بخاری از حدود ۲۵ هزار پوند شروع می‌شود. به هر حال، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی تجربه بیشتری در زمینه اتومبیل‌های قدیمی دارند و از تکنسین‌های آموزش دیده استفاده می‌کنند، به هر حال عملکرد کلاچ و وضعیت پایه‌های اگزوز بیش از حد تغییر نکرده اما وسواس داشتن در مورد اتومبیل‌هایی مانند Evora بسیار سودمند است.

مرسدس بنز C۲۲۰ CDI Estate SE خودکار و مدل سال ۲۰۱۰، قیمتی در حدود ۲۱۰۰ پوند دارد و مسافت ۱۷۰ هزار مایلی را طی کرده است. خودروی اسپرت کاملاً ایتالیایی Fiat Barchetta با قیمت ۴۹۹۹ پوند نیز یک گزینه مناسب برای خرید است و نمونه ۱۹۹۸ آن مسافتی در حدود ۵۷ هزار مایل را پیموده است.

خودروی Renault Twingo Renaultsport ۱۳۳ Cup، قیمت ۳۹۹۵ پوندی دارد و می‌تواند یک ماشین ایده آل باشد.

آئودی RS۴ Avant، یک خودروی هیجان انگیز است که قیمت آن ۱۵ هزار پوند بوده و ۹۱ هزار مایل را پیموده است، اما دارای کلاچ جدید، فلایویل و Pilot Sport ۴s است. سیستم کنترل سواری پویا به مبلغ ۳ هزار پوند تعمیر اساسی شده است.

نظرات بینندگان