رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بهترین گزینه برای هدایت تیم‌ملی ایران در جام جهانی قطر کیست؟

پبشکسوت فوتبال و مدرس فیفا معتقد است که در شرایط فعلی بهترین گزینه برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی قطر دراگان اسکوچیچ است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، منصور ربیعه درباره حواشی اخیر پیرامون تیم ملی و اسکوچیچ، اظهارکرد: اسکوچیچ باتوجه به شناختی که نسبت به فوتبال ایران داشت، عهده دار هدایت تیم ملی شد. او در حالی این مسوولیت را قبول کرد که هم مربیان ایرانی و هم مربیان خارجی باتوجه به وضعیت تیم ملی در آن مقطع از مقدماتی جام جهانی، صعودش را ۵۰ – ۵۰ می دانستند و حتی شانس کمتری برای صعود ایران قائل بودند اما اسکوچیچ با قلبش و شناخت از فوتبال ایران هدایت تیم ملی را پذیرفت.

وی ادامه داد: او به صورتی کار کرد که تیم ملی ایران با گذر از روزهای سخت، سه بازی مانده به اتمام رقابت ها، صعودش به جام جهانی قطعی شد که چنین عملکردی که برای اولین بار در تاریخ فوتبال ملی بود نیز جای تبریک به سرمربی تیم ملی و بازیکنان دارد. من فکر می کنم نتایج اسکوچیچ قابل دفاع است.

مربی سابق تیم فوتبال فولاد و استقلال خوزستان گفت: گله مندی بازیکنان هم بیشتر به بلاتکلیفی فدراسیون بر می گردد و این که الان مشخص نیست مسوول فوتبال ایران چه کسی است. به هر حال همین ها باعث می شود که بازیکن این اجازه را به خود بدهد که درباره تیم ملی و سرمربی آن اظهارنظر کند، در حالی که این موارد اصلا در حیطه اختیارات بازیکن نیست.

وی افزود: در شرایط فعلی باید اسکوچیچ حفظ و آرامش به تیم ملی تزریق شود اما نمی دانم برخی به دنبال چه هستند که علیه تیم ملی صحبت می کنند و این جز تضعیف تیم ملی نیست. در حال حاضر بهترین گزینه برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی خود اسکوچیچ است چون نسبت به وضعیت تیم ملی و بازیکنان شناخت کامل دارد.

ربیعه گفت: البته بارها آقای ماجدی اعلام کرده که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی قطر است اما از گوشه و کنار اخبار ضد و نقیض شنیده می شود و همین باعث می شود که افراد مختلف اظهارنظر کنند و اسکوچیچ را باور نداشته باشند. نباید یادمان نرود که در این دو دستگی ها تنها تیم ملی ایران و فوتبال مان متضرر می شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.