بیوگرافی بانی رایت، بازیگر نقش جینی ویزلی در فیلم های هری پاتر

کد خبر : ۳۲۲۴۲۹
بیوگرافی بانی رایت، بازیگر نقش جینی ویزلی در فیلم های هری پاتر

در این مطلب با بیوگرافی بانی رایت، بازیگر نقش جینی ویزلی در فیلم های هری پاتر آشنا می شوید.

اینتیتر - سارا محمودی؛ جینی ویزلی،تک دختر مو قرمز خانواده ویزلی که در کتاب دوم هری پاتر تحت تاثیر ولدمورت قرار گرفت و هری پاتر را به سمت مرگ هدایت کرد و در کتاب آخر با هری ازدواج کرد.

همواره برخی از طرفداران کتاب ها و فیلم های هری پاتر از ازدواج جینی و هری شوکه شدند و دوست نداشتند این دو شخصیت با یکدیگر باشند. اما رولینگ داستان را مطابق میل آنها پیش نبرد و هری با خواهر دوست صمیمی خود ازدواج کرد.

در این مطلب با بانی رایت، بازیگر نقش جینی ویزلی در فیلم های هری پاتر آشنا می شویم.

بیوگرافی بانی رایت، بازیگر نقش جینی ویزلی در فیلم های هری پاتر

بانی فرانسسکا رایت متولد ۱۷ فوریه ۱۹۹۱در انگلستان است. او فرزند گری رایت و شیلا تیگ، جواهرسازان بزرگ لندن است؛ شرکت آن‌ها رایت و تیگ نام دارد. او یک برادر بزرگتر به نام «لِویس» داردکه اصلی‌ترین مشوق بانی برای شرکت در مصاحبه برای پذیرفتن نقش جینی ویزلی نیز بوده‌است. او از پیانو زدن، اسکیت، نقاشی و آهنگ خواندن لذت می‌برد.

بانی در زمان گذراندن دوران تحصیلات دبیرستان خود، او در کلاس‌های رقص باله هم شرکت کرد همچنین او خواننده و نوازنده پیانو هم هست و کلاً در شخصیت او علاقه شدیدی به هنر مشاهده می‌شود. او همچنین از آمریکا، استرالیا، هند، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا و فنلاند نیز دیدن کرده‌است.

بانی رایت زمانی که ۹ سال داشت برای نقش جینی ویزلی انتخاب شد. پس از تاریکی و قبل از اینکه بخوام از دیگر آثاری است که این بازیگر در آنها نقش آفرینی کرده است.

بانی رایت اکنون به عنوان کارگردان مشغول فعالیت است و بیشتر در پشت دوربین ها حضور دارد تا جلوی آنها.

نظرات بینندگان