تبدیل کاخ نخست وزیری پاکستان به مرکز دانشگاهی

وزیر آموزش و پرورش دولت پاکستان اعلام کرد که کاخ نخست وزیری این کشور ببه منظور مبارزه با اشرافی گری به دانشگاه ممتاز فناوری اطلاعات تبدیل می شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، شفقت محمود در نشست خبری با رسانه ها افزود: کاخ نخست وزیری پاکستان در زمینی به مساحت ۵۵۴ هزار متر مربع بنا شده است و مخارج سالیانه آن بیش از ۴۷۰ میلیون روپیه(حدود چهار میلیون و ۵۰۰هزار دلار) است.

به گزارش دنیا، وی ادامه داد: در این مکان دانشگاه فناوری اطلاعات پاکستان تاسیس شده و این دانشگاه در سطح جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

شفقت محمود یادآورشد: همچنین قرار است که خانه دولت در شهر گردشگری «مری » نیز با صرف هزینه شش میلیون دلار به هتل تبدیل و از این راه درآمدهای حاصله به خزانه ملی پاکستان بازگردد.

وزیر آموزش و پرورش دولت فدرال پاکستان گفت: بر اساس تصمیم دولت، ساختمان مجلل «خانه دولت» نیز به موزه تبدیل شده و شهروندان این کشور می ‌توانند، رایگان از این بنای باشکوه دیدن کنند.

شفقت محمود توضیح داد:این اتفاق برای خانه دولت در شهر لاهور نیز رخ خواهد داد و این مکان لوکس به هتل ۵ ستاره تبدیل می شود.

وی ادامه داد:زندگی پر زرق و برق مسئولان دولت های پیشین در این کشور، افزایش مشکلات مردم را به همراه داشت و دولت کنونی در تلاش است تا این شیوه و سبک زندگی را تغییر دهد.

بیست و یکم شهریورماه امسال بود که عضو ارشد حزب تحریک انصاف پاکستان و از دستیاران «عمران خان» نخست وزیر این کشور با انتشار پیام توئیتری گفت: دولت پاکستان، چهار فروند بالگرد مازاد دفتر نخست وزیری که مورد استفاده قرار نمی گیرند، را به فروش می رساند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.