ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق

کد خبر : ۲۶۲۰۲۳
ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق

اگر مجوز فدراسیون فوتبال ایران برای استفاده از هشت بازیکن غیرمجاز سپاهان صادر بشود احتمالا سپاهان با ترکیب اصلی به میدان برود. در غیر این صورت مجبور از بازیکنان دیگرش در ترکیب بهره ببرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باغستان نیوز، اگر مجوز فدراسیون فوتبال ایران برای استفاده از هشت بازیکن غیرمجاز سپاهان صادر بشود احتمالا سپاهان با ترکیب اصلی به میدان برود. در غیر این صورت مجبور از بازیکنان دیگرش در ترکیب بهره ببرد.

با این حال ما دو ترکیب احتمالی سپاهان را برای شما آورده‌ایم:

نیما میرزا زاد - سیاوش یزدانی- محمد دانشگر- رامین رضاییان - میلاد زکی پور- کریمی- محمدجواد حسین‌نژاد- محمد قربانی- فرشاد احمدزاده- آریا یوسفی- شهریار مغانلو

ترکیب با استفاده از هشت بازیکن:

پیام نیازمند - سیاوش یزدانی- محمد دانشگر- رامین رضاییان - میلاد زکی پور- کریمی- محمدجواد حسین‌نژاد- محمد قربانی- فرشاد احمدزاده- رضا اسدی- شهریار مغانلو

ژوزه مورایس هنوز تکلیف خود را درباره استفاده از ۲+۶ ستاره تیمش نمی‌داند.

اگرچه مدیران باشگاه سپاهان نام عیسی آل‌کثیر و برایان دابو را در لیست آسیایی خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده‌اند، اما این دو بازیکن که هنوز در لیگ برتر فوتبال ایران هم برای سپاهان به میدان نرفته‌اند، کارت بازی‌شان توسط مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون صادر نشده و با توجه به قوانین AFC نمی‌توانند تیم‌شان را در لیگ قهرمانان آسیا هم همراهی کنند.

اما ماجرا از هفته گذشته با حکم کمیته انضباطی سخت و دشوار شد و بر اساس حکم صادره آنها علاوه بر کسر ۴ امتیاز در لیگ برتر، با جریمه مالی بی‌سابقه ۴۰ میلیاردی هم مواجه شدند. ضمن اینکه براساس همین حکم ۶ بازیکن اثرگذار سپاهان که پیام نیازمند، رضا اسدی، رضا شکاری، احسان پهلوان، هادی محمدی و کاوه رضایی هستند، دیگر حق حضور در مسابقات لیگ برتر را ندارند و مدیران باشگاه برای اینکه بار دیگر زمینه را برای بازگشت‌شان فراهم کنند، باید قراردادهای این ۶ بازیکن را اصلاح کنند.

نظرات بینندگان