تریلر نهایی قسمت سوم فیلم جانوران شگفت انگیز + ویدیو

تریلر نهایی قسمت سوم فیلم جانوران شگفت انگیز منتشر شد. در ادامه ویدیو آن را مشاهده خواهید کرد.

اینتیتر – سحر زمانی؛ چند روزی بیشتر به انتشار قسمت سوم فیلم جانوران شگفت انگیز با عنوان ” Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore ” باقی نمانده است. تریلر رسمی و نهایی این قسمت را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

جمعه ۲۶ فروردین ماه قسمت سوم مجموعه فیلم های جانوران شگفت انگیز پس از گذشت سه سال از قسمت دوم، منتشر خواهد شد. جی کی رولینگ، نویسنده داستان های هری پاتر بار دیگر تصویری از تاریخ دنیای جادو را برای طرفدارانش به نمایش گذاشته است. او که نویسندگی فیلمنامه مجموعه فیلم های جانوران شگفت انگیز را برعهده داشته است، اینبار سری به دنیای جادوی قبل از هری پاتر می زند و داستان بزرگترین گریندل والد،‌ جنایتکار تاریخ جادوگری قبل از ولدمورت را برایمان روایت می کند. در قسمت سوم این مجموعه نیز از اسرار دامبلدور، مدیر مدرسه هاگوارنز پرده بر می دارد.

ادی ردمین، جود لا، مدس میکلسن، ازرا میلر، دن فوگلر، کاترین واترستون، آلیسون سودول،کلوم ترنر و جسیکا ویلیامز از بازیگران این فیلم هستند. دیوید ییتس کارگردانی این مجموعه فیلم ها را برعهده داشته است. مجموعه فیلم های جانوران شگفت انگیز از سال ۲۰۱۶ با فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها آغاز شده است و ساخت آنها همچنان ادامه دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.