رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تست عجیب پرفروش‌ترین فیلم تاریخ

ستاره فیلم «آواتار» که از آن به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ یاد می‌شود، می‌گوید که روند تست بازیگری برای این فیلم یک روند سورئال بود. او که در دنباله فیلم در نقش نیتیری ظاهر می‌شود، از تجربه عجیب خود از تست بازیگری آن می‌گوید.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، آواتار در ژانر علمی تخیلی حماسی به کارگردانی، نویسندگی، تهیه‌کنندگی و تدوین جیمز کامرون در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. این فیلم با فروش بیش از دومیلیارد دلار توانست لقب پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را از آن خود کند.

در این فیلم سم ورثینگتون، زوئی سالدانیا، استیون لانگ، میشل رودریگز و سیگورنی ویور ایفای نقش کردند.

دنباله این فیلم با عنوان آواتار – راه آب در روز ۱۶ دسامبر اکران می‌شود.

سالدانیا که در انتقام جویان: پایان بازی به عنوان دومین فیلم پرفروش دنیا هم ایفای نقش کرده و از این حیث رکوردار است تجربه خود از تست بازیگری آواتار را در برنامه‌ امشب با اجرای جیمی فلن بازگو کرد و گفت: توصیف‌های شخصیتی شبیه به نقش آلیتا: فرشته جنگ که دریافته بود او را در خصوص نقشی که قرار بود برای آواتار بازی کند نامطمئن می‌کرد اما در نهایت تصمیم به ادامه روند تست می‌گیرد.

برنامه‌ امشب با اجرای جیمی فلن یک برنامه گفت وگوی آخر شب از شبکه ان بی‌سی است.

او به فلن می‌گوید: آن‌ها مرا در دفتری که کمی ترسناک بود زندانی کردند و فیلم نامه ضخیم دو اینچی را به من دادند و گفتند که سه ساعت فرصت دارم تا آن را بخوانم که من ۶ ساعت برای این کار وقت گذاشتم چرا که فقط روند کارگردانی آواتار را توضیح داده بود.

سالدانیا گفت دنیای پاندورا برای من واقعاً عجیب بود. زبان انگلیسی زبان اول من نیست بنابراین کمی سخت بود.

این هنرپیشه آمریکایی ملاقات با جیمز کامرون را عصبی‌ترین لحظه در جریان تست بازیگری آواتار یاد کرده و می‌گوید جیم وارد شد او خیلی خوب بود. گفت آماده هستی تا با خودت ملاقات کنی؟ در آن لحظه انگار که روح از بدنم خارج شده باشد سپس مرا به دفترش برد تا چرخ(فرمان) بزرگ کشتی را ببینم‌ ایده‌ای نداشتم چرخ تایتانیک است. در حال تجربه یک حس خارج از بدنم بودم.

سالدانیا گفت روی میز مجسمه‌ای از نیتیری شخصیتی که قرار بود بازی کنم وجود داشت. انگار که رو به روی من نشسته باشد و مرا نگاه می‌کند و من فکر می‌کنم عجیب نیست، عجیب نیست، نکن. عجیب رفتار کن.

چند هفته بعد از این تست به سالدانیا پیشنهاد بازی در آواتار داده شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.