تصادف شدید ۲ قطار مترو تهران در ایستگاه طرشت +تصویر

کد خبر : ۱۳۸۸۴
تصادف شدید ۲ قطار مترو تهران در ایستگاه طرشت +تصویر

این حادثه در حالی رخ داد که قطار مسیر طرشت به سمت فرهنگسرا در ایستگاه توقف کرده بود و هنوز درهای قطار باز نشده بود که قطار دیگری از پشت و با سرعت به این قطار کوبید. معاون عملیات اورژانس تهران با بیان اینکه هنوز آمار دقیقی از تعداد مصدومین در دست نیست، گفت: به محض اطلاع از برخورد شدید ۲ قطار مترو در ایستگاه طرشت؛ ۳دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس امبولانس و تکنسین های زبده اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند. احسان مقدم، مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو گفت: دقایقی پیش قطاری در ایستگاه متروی طرشت به علت نقص فنی ایستاده بود که یک دستگاه قطار دیگر از پشت با این قطار برخورد می‌کند. وی با بیان اینکه کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند گفت: اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود اما آنچه که مهم است اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات نداشته است.

معاون عملیات اورژانس تهران با بیان اینکه هنوز آمار دقیقی از تعداد مصدومین در دست نیست، گفت: به محض اطلاع از برخورد شدید ۲ قطار مترو در ایستگاه طرشت؛ ۳دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس امبولانس و تکنسین های زبده اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، احسان مقدم، مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو در گفت‌وگو با ایسنا گفت: دقایقی پیش قطاری در ایستگاه متروی طرشت به علت نقص فنی ایستاده بود که یک دستگاه قطار دیگر از پشت با این قطار برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند گفت: اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود اما آنچه که مهم است اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات نداشته است.

نظرات بینندگان