تصویر جدید از مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

کد خبر : ۱۷۸۵۸۸
تصویر جدید از مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

تصویر جدید انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse، رویارویی مایلز مورالز و اسپایدرمن ۲۰۹۹ را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، در فاصله‌ی پنج ماه مانده به اکران فیلم سینمایی موردانتظار Spider-Man: Across the Spider-Verse، رسانه The Wrap تصویر و اطلاعات جدیدی از رویارویی مایلز مورالز و میگل اوهارا یا اسپایدرمن ۲۰۹۹ در این انیمیشن را منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اوهارا که اسکار آیزاک صداپیشگی او را برعهده دارد، در این فیلم یک شخصیت شرور تمام‌و‌کمال نخواهد بود او صرفا در راه رسیدن به اهداف شخصی در جهان‌های درهم‌تنیده‌شده، مایلز و دیگر قهرمانان قسمت اول این اثر سونی پیکچرز را دربرابر خود می‌بیند.

کریستوفر میلر، تهیه‌کننده و نویسنده فیلم‌نامه Spider-Man: Across the Spider-Verse می‌گوید یکی از شرورهای کمتر شناخته‌شده‌ی کمیک‌های مارول با نام The Spot، نقش دشمن اصلی مایلز و دیگر انسان‌های عنکبوتی جهان‌های مختلف این فیلم را دارد. تهدید او در جریان هر دو فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse و Spider-Man: Beyond the Spider-Verse در کمین قهرمان‌های داستان خواهد بود.

شمیک مور در نقش مایلز مورالز یا مرد عنکبوتی، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی یا اسپایدر-گوئن، لونا لورن ولز و برایان تایری هنری در نقش ریو مورالز و جفرسون دیویس، اسکار آیزاک در نقش اسپایدرمن ۲۰۹۹، جیک جانسون در نقش پیتر بی. پارکر، ایسا رای در نقش جسیکا درو یا اسپایدروومن و دنیل کلویا در نقش اسپایدر-پانک از دیگر صداپیشگان این انیمیشن سینمایی خواهند بود.

مانند قسمت اول این مجموعه، فیل لرد و کریستوفر میلر به همراه دیوید کلهام نویسندگی فیلم‌نامه این انیمیشن را برعهده داشته‌اند. خواکیم دسانتوس، جاستین کی. تامپسون و کمپ پاورز نیز به‌عنوان سه کارگردان این پروژه شناخته می‌شوند. انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) در سینماهای آمریکای شمالی اکران خواهد شد. قسمت قبلی این سری فیلم مرد عنکبوتی، در جهان به فروش ۳۷۵ میلیون دلاری رسید.

نظرات بینندگان