رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تغییر قوانین آمازون برای کم کردن فشار رسانه ها

آمازون با تنظیم قوانین جدید که شامل Time Off Task می‌شود، سعی در کم کردن فشار رسانه ها دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در همان روزی که واشنگتن پست گزارش داد که داده‌ها نشان می‌دهند کارگران انبار آمازون ” با نرخ بالاتری نسبت به کارگران سایر شرکت‌ها آسیب جدی می‌بینند”، شرکت آمازون دو تغییر را اعلام کرد که هدف آن “بهترین کارفرمای زمین شدن و امن‌ترین مکان زمین برای کار کردن” است.

یک تغییر این است که – البته به استثنای موقعیت‌های تنظیم شده توسط وزارت حمل و نقل – به عنوان بخشی از “غربالگری جامع مواد مخدر” ماری جوانا را آزمایش نمی‌کند یا متقاضیان آن را رد صلاحیت نمی‌کند. با این حال، کارگران هنوز هم می‌توانند از نظر نقص در کار، مورد آزمایش قرار بگیرند و “بعد از هر حادثه برای تمام مواد مخدر و مشروبات الکلی آزمایش شوند.

تغییر دیگر، استفاده از معیار “زمان خاموش کردن وظیفه” است. زمان خاموش کردن وظیفه یکی از سیاست‌های ذکر شده در گزارش بود که در مورد تحت فشار قرار دادن کارکنان برای جلوگیری از استراحت در حمام و در ارتباط با صدمات ناشی از کار است.

در نامه‌ای که جف بزوس در اوایل سال جاری به سهامداران ارسال کرد، ادعا کرده بود “ما اهداف عملکرد قابل دستیابی را تعیین می‌کنیم که داده‌های واقعی را در نظر می‌گیرند. “

اسنادی که در سال ۲۰۱۹ به دست آمد نشان می‌داد که طی حدود یک سال، صد‌ها کارمند آمازون به دلایل مربوط به بهره وری اخراج شدند، همچنین قبلا شکایت ها و اخبار زیادی از بدرفتاری آمازون با کارمندانش گزارش شده بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.