رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تویوتا توندرا ۲۰۲۲ با ظاهر جدید رونمایی شد

عکس‌های جاسوسی از پیکاپ‌های جدید تویوتا توندرا ۲۰۲۲ با ظاهری جدید منتشر شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نسل بعدی پیکاپ سایز بزرگ تویوتا توندرا، به زودی به عنوان مدل ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود. چند وقتی است عکس تیزری از این خودرو منتشر شده است که نیم نگاهی به اندازه و شکل این پیکاپ جدید می‌دهد. انتظار داشته باشید V-۸ با ۵.۷ لیتر، جایگزین پیکاپ فعلی با V-۶ توئین توربو شود و مدل‌های هیبریدی و برقی از آن استفاده می‌کنند.

در ماه‌های آینده باید این پیکاپ را به طور کامل ببینیم و ممکن است امسال به عنوان مدل ۲۰۲۲ وارد بازار شود تا رقابت جدیدی در برابر فورد F-۱۵۰، شورلت سیلورادو و رام ۱۵۰۰ ایجاد کند. عکس‌های قبلی فاش شده از نمای جلوی توندرا و عکس‌های جاسوسی جدید، باعث شد که این عکس‌ها را روی هم قرار داده تا نشان دهنده جلوه بهتری از این خودرو باشد.

این عکس رسمی از تویوتا نشان می‌دهد که چراغ‌های جلوی پررنگ وجود دارد و یک میله سبک در وسط جلوپنجره کشیده شده است که در مدل قبلی دارای نشان “تویوتا” بود. سه چراغ در بالای مشبک نشان می‌دهد که عرض توندرا جدید می‌تواند بیش از ۸۰ اینچ باشد. نمونه اولیه‌ای که آزمایش شد، یک مدل کابین خدمه با یک تخت کوتاه و چرخ‌های شش لول بود.

مدل فعلی مجهز به تنفس طبیعی ۵.۷ لیتری V-۸ است که ۳۸۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۱ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. احتمالاً یک توربو دوقلوی ۳.۵ لیتری V-۶ جای آن را بگیرد. یک نسخه هیبریدی نیز ارائه خواهد شد و تویوتا می‌گوید که به زودی پیکاپ برقی نیز به بازار خواهد آمد.

عکس‌های جاسوسی از پیکاپ های جدید قسمت عقب پوشیده‌ای را نشان داده است و گمان می‌کنیم که این یک سیستم تعلیق جدید را پنهان کرده است. پیکاپ های فعلی از تنظیمات فنر در عقب استفاده می‌کنند و پیکاپ جدید می‌تواند دارای فنر‌های کویل، فنر‌های هوا یا حتی تعلیق مستقل عقب باشد. در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد تویوتا توندرا ۲۰۲۲ خواهیم دانست و فروش آن باید در ایالات متحده تا پایان سال انجام شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.