جباری ول‌کن رامبد جوان نیست

مجتبی جباری ستاره سابق استقلال در چند استوری نسبت به اتفاقات برنامه پنج‌شنبه شب خندوانه واکنش نشان داده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، مجتبی جباری یک چهره محبوب و مورد علاقه در بین هواداران استقلال است که احترام خاصی برای وریا غفوری کاپیتان استقلال در دوران بعد از خود قائل است و به واسطه آنچه که در برنامه خندوانه اتفاق افتاده، اعتراض خود را نسبت به رامبد جوان، مجری و کارگردان این برنامه علنی کرده است.

استوری اول جباری آتشین بود و سویه‌های مختلفی داشت و حتی بخشی از آن متوجه مصطفی آجرلو، مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال بود. جایی که جباری در پایان جملاتش آرزو کرده بود کاش این روزها در ترکیب استقلال به میدان می‌رفت. خط و نشانی که احتمالا به سابقه خود مجتبی در استقلال و شورش‌های ناگهانی‌اش اشاره دارد.

استوری بعدی جباری تصویری است که از جستجوی گوگلی کلمه عذرخواهی رامبد جوان و نتایج آن در صفحه شخصی او قابل مشاهده است. تصویر فریزشده از نتایجی که گوگل پس از تایپ کردن این دو عبارت به کاربران خود نشان می‌دهد.

پس از این هم نوبت به استوری دیگری است که ویدیو لحظه‌ای که کامران تفتی مشغول بازی اسم و فامیل است و نام وریا را روی تابلو درج می‌کند؛ نشان می‌دهد. همه اینها سوژه‌ای برای اعلام واکنش این ستاره سابق فوتبال ایران است که کمی دورتر از بطن فوتبال، تحولات این رشته ورزشی را زیر نظر دارد.

جباری یکی از چهره‌هایی بود که پیش‌بینی می‌شد در انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال شرکت کند اما این اتفاق رخ نداد. اگرچه فوتبال ایران باید مسیری برای چهره‌های این چنین که با مسئولیت اجتماعی مسائل را زیر نظر دارند؛ باز کند. حضور چهره‌هایی مثل جباری قطعا کمکی برای فوتبال ایران خواهد بود که در حال حاضر در بی عملی، بی برنامگی و مشکلات دست و پا می‌زند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.