جزئیات و شرایط فروش نقدی ام‌ وی‌ ام ایکس 22 پرو

کد خبر : ۲۱۴۲۴۳
جزئیات و شرایط فروش نقدی ام‌ وی‌ ام ایکس 22 پرو

محصولات برندهای ام‌وی‌ام و فونیکس در مرحله اول طرح یکپارچه عرضه خودرو توسط شرکت مدیران خودرو عرضه شد. پس از انجام قرعه‌کشی اسامی برندگان و شرایط تحویل خودرو به آنها اعلام شد. یکی از خودروهای عرضه شده مدیران خودرو در این طرح ام‌وی‌ام ایکس 22 پرو بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از کاماپرس، اولین مرحله برای دریافت خودرو ثبت نامی مراجعه به یکی از نمایندگی‌های آسیا خودرو است. با مراجعه به یا تماس تلفنی با شعب آسیا خودرو می‌توان فرایند ثبت نام را تکمیل کرد. دو شرایط برای خرید خودرو ایکس ۲۲ پرو از جانب مدیران خودرو اعلام شده است. بر این اساس متقاضیان می‌توانند هزینه خودرو خود را به دو صورت نقدی و اعتباری پرداخت کنند.

قیمت خودرو ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ پرو در فرو نقدی ۸۷۰ میلیون تومان اعلام شده است. بر این اساس متقاضیان موظف‌اند که مبلغ مذکور را به صورت نقدی و یکجا به مدیران خودرو پرداخت کنند. میزان سود انصراف از تحویل و تأخیر در واریز تعیین شده برای این خودرو ۱۲ درصد است.

ایکس ۲۲ پرو در رنگ‌های سفید اسپرت، مشکی و نوک مدادی اسپرت به خریداران عرضه خواهد شد. زمان تحویل خودرو بر اساس نوبت‌های اعلام شده در سایت است.

نظرات بینندگان