جک دورسی از هیات مدیره توییتر خارج شد

جک دورسی، سال گذشته از سمت مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری کرد و اکنون با خروج رسمی از هیات مدیره این شبکه اجتماعی، پس از ۱۶ سال دیگر هیچ سمتی در توییتر ندارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، دورسی پس از کناره گیری از سمت مدیرعاملی در سال گذشته، فاصله خود با این شرکت را بیشتر کرده بود تا روی شرکت مالی Block که قبلا با نام Square شناخته می‌شد، تمرکز کند. TechCrunch در گزارش خود توضیح می‌دهد که از زمان کناره گیری دورسی، برنامه‌هایی برای خروجش از هیات مدیره نیز وجود داشت است. ظاهرا در آن زمان گفته شده بود، دورسی تا زمانی در هیات مدیره باقی خواهد ماند که دوره او در مجمع سهامداران سال ۲۰۲۲ به پایان برسد.

بیشتر بخوانید:

خروج دورسی از هیات مدیره توییتر، پایان یک دوره برای این شرکت محسوب می‌شود، زیرا او از سال ۲۰۰۶ و زمان تاسیس آن، به مدت ۱۶ سال در توییتر حضور داشته است. پس از او «پاراگ آگراوال» به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد که از سال ۲۰۱۷ مدیر ارشد فناوری این شرکت بوده است.

به صورت همزمان، ایلان ماسک، میلیاردر و مدیرعامل تسلا قصد دارد، این شبکه اجتماعی را در معامله‌ای به ارزش ۴۴ میلیون دلاری خریداری کند تا شاید دوره بعدی این شرکت با ماسک ادامه پیدا کند. البته مذاکرات او و توییتر همچنان دارد و حتی به دلیل میزان دقیق کاربران فیک آن، به بن‌بست خورده است.

تاکنون گزارش‌هایی زیادی منتشر شده که نشان می‌دهند، دورسی از خرید توییتر توسط ماسک استقبال می‌کند. او ابتدا در فروردین ماه، هیئت مدیره توییتر را عضو ناکارآمد آن خواند که «به معنای واقعی کلمه می‌تواند ارزش یک میلیارد دلاری را از بین ببرند». در ادامه، او از ایلان ماسک به عنوان تنها گزینه قابل اطمینان برای هدایت توییتر یاد کرد. ماه گذشته نیز وال استریت ژورنال گزارش داده بود که جک دورسی از ایلان ماسک خواسته تا توییتر را به یک شرکت خصوصی تبدیل کند.

با وجود تمام این مسائل، به نظر می‌رسد این شبکه اجتماعی در آستانه تغییرات زیادی قرار دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.