خبر اول صبحی از پرسپولیس | کار سخت ستاره پرسپولیس برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس

کد خبر : ۲۶۸۳۲۷

خبر اول صبحی از پرسپولیس| کار سخت ستاره پرسپولیس برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس خبرساز شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از اندیشه معاصر ، خبر اول صبحی از پرسپولیس| کار سخت ستاره پرسپولیس برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس خبرساز شد.

پرسپولیس در حالی مقابل الدحیل قطر به پیروزی رسید که یکی از فیکس ترین بازیکنان ۳ سال اخیر خود را به همراه نداشت. میلاد سرلک بازیکن مورداعتماد یحیی گل محمدی که از زمان حضورش در پرسپولیس ۱۲۴ بازی برای سرخ پوشان بازی کرده تا به نوعی مورد اعتمادترین هافبک یحیی گل محمدی لقب بگیرد.همین موضوع باعث شد نه تنها اخراج او مقابل النصر، شیرازه تیم را به هم بریزد بلکه نگرانی های زیادی نیز بابت غیبت او در دیدار با الدحیل ایجاد شود. اخراج سرلک در بازی با النصر اگرچه از نظر فنی تاکتیک گل محمدی را عقیم گذاشت اما بیشتر از این، مسائل روحی تیم را به هم ریخت. این که پرسپولیس به نوعی بازی بدون سرلک را به یاد نداشت و همین موضوع کنار مصدومیت مهدی ترابی کار را یکسره کرد. پس از این شکست این ابهام وجود داشت که به راستی سرخ پوشان تهرانی قادر خواهند بود در غیاب شماره ۱۰ همیشه حاضر خود از نظر فنی و روحی فاکتورهای پیروزی برابر ستاره های الدحیل را داشته باشند یا نه.ابهامی که خیلی زود به آن پاسخ داده شد و شاگردان یحیی در غیاب سرلک، یکی از بهترین بازی های یک دهه اخیر خود را با زوج مسعود ریگی و سروش رفیعی به نمایش بگذارند.

حال باید به این سوال سخت پاسخ داده شود که با وجود چنین بازی هماهنگ و زیبایی، یحیی گل محمدی در دیدار بعدی خود مقابل تیم پرقدرت و پرستاره گل گهر باز هم میلاد سرلک را راهی میدان خواهد کرد یا به ترکیب برنده اش در میانه میدان اعتماد کرده و باز هم با زوج ریگی-رفیعی راهی میدان خواهد شد. به تمام این ها اضافه کنید که یکی از دلایل شکست پرسپولیس مقابل النصر به همین اخراج آماتورگونه سرلک مربوط بود. بازیکنی با سابقه ملی که کارت زرد دوم خود را به شکل بچگانه‌ای دریافت کرد و …!ذکر این نکته ضروری است که پرسپولیس همواره با ترکیب یک هافبک دفاعی و یک هافبک هجومی عملکرد بهتری داشته و بازی های آخر لیگ قبلی به خوبی گواه این ادعا است.گفتنی است این یازدهمین بازی بود که در ۳ سال اخیر پرسپولیس بدون میلاد سرلک پا به میدان گذاشت و به هفتمین پیروزی خود نیز دست یافت تا در مجموع در غیاب سرلک به آمار بسیار خوبی دست پیدا کند. پرسپولیس در ۱۱ بازی بدون میلاد سرلک صاحب ۷ پیروزی، ۳ شکست و یک تساوی شده است.

نظرات بینندگان