خیلی از مسائل به انتخابات گره خورده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه کشور ما امروز در یک شرایط خاص قرار دارد و خیلی از مسائل به انتخابات گره خورده است، تاکید کرد: دولتمردان سایر کشورها به دنبال دلسوزی برای ما نیستند و به دنبال تامین و مطالبه منافع خودشان هستند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» که در جمع اساتید و فرماندهان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری حضور یافته بود،‌ با اشاره به روند رو به رشد این دانشگاه گفت: ریل‌گذاری صورت گرفته در دانشگاه شهید ستاری، درست و در حال حرکت و پیمودن راه به جایگاه مطلوب است.

وی با بیان اینکه نباید به این وضع قانع شویم، اظهار داشت: اساتید دانشگاه شهید ستاری مغز متفکر نیروی هوایی ارتش و یاران اجرایی در دانشگاه هستند و رسیدن به مطالبات اعلا با همت شما عزیزان ممکن است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه اگر دانشجو در دانشگاه ۱۰۰ درصد منضبط پرورش داده شود، در یگان اجرایی ۶۰ درصد قابلیت و کارایی دارد، تصریح کرد: کار شما اساتید بسیار مهم است چراکه پایه‌های آموزشی و تربیتی دانشجویان در اینجا طرح‌ریزی شده و شکل می‌گیرد و دانشگاه هوایی شهید ستاری باید دارای بهترین افراد نیروی هوایی باشد.

نصیرزاده با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو خاطرنشان کرد: برحسب وظیفه همه شما برادران عزیز و اطرافیان‌تان را به شرکت پرشور در انتخابات توصیه می‌کنم. حضور پرشور و انتخاب فرد اصلح، اولین و مهمترین هدف در این اتتخابات است.

وی با بیان اینکه کشور ما امروز در یک شرایط خاص قرار دارد و خیلی از مسائل به انتخابات گره خورده است، ابراز داشت: دولتمردان سایر کشورها به شدت روی انتخابات ما نظر دارند چراکه به دنبال پایه‌ریزی سیاست‌های‌ خود در مورد ایران هستند. باید آگاه باشیم که آنها به دنبال دلسوزی برای ما نیستند و به دنبال تامین و مطالبه منافع خودشان هستند.

در پایان این مراسم ضمن برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از اساتید برگزیده دانشگاه هوایی، تقدیر شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.