داج چارجر هلکت 2019 رونمایی شد | رسانه خبری اینتیتر

کد خبر : ۳۳۴۹۸
داج چارجر هلکت 2019 رونمایی شد | رسانه خبری اینتیتر

کمپانی داج ، از چارجر هلکت 2019 با یک موتور 797 اسب بخاری رونمایی کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ماشین ۳، نام مدل دیگر چلنجر هلکت RED EYE است که مجهز به یک موتور ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر است که توان تولید قدرتی معادل با ۷۹۷ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۹۵۸ نیوتن متر را به چرخ ها منتقل می کند. در حال حاضر چارجر هلکت ۲۰۱۹ یکی از قدرتمندترین ۸ سیلندرهای تولید شده در جهان محسوب می شود که این قدرت به کمک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک و در کنار یک مبدل گشتاور ارتقا یافته ، می‌تواند ۱۸ درصد گشتاور بیشتری را منتقل کند.

کمپانی داج اعلام کرده که ۲۵% قطعات این خودرو از جمله : میل سوپاپ‌های مسابقه‌ای، سوپر شارژر بزرگ‌ ، دسته شاتون‌ها و پیستون‌های تقویت شده ،سیستم سوخت رسانی و سیستم روغنکاری ارتقا یافته است.

حجم سوپر شارژر داج چارجر هلکت ۲.۷ لیتر افزایش یافته و از ۱۱.۶ PSI به ۱۴.۵ PSI افزایش پیدا کرده است. همچنین محدوده قرمز دور موتور قابل ستیابی از ۶۲۰۰ به ۶۵۰۰ دور بر دقیقه رسیده است.

حداکثر سرعت شتاب گیری این خودروی قدرتمند ۳۲۷ کیلومتر بر ساعت است و این در حالی ست که چارجر هلکت پس از حرکت از حالت سکون به ۳.۴ ثانیه زمان نیاز دارد تا بتواند به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ثانیه دست پیدا کند.

مصرف سوخت این سوپر اسپرت آمریکایی در حالت تخته گاز ۵.۴ لیتر در دقیقه است که حجم باک بنزین در عرض ۱۱ دقیقه به پایان خواهد رسید اما در صورت رانندگی معمولی این خودرو مصرف سوختی معادل با ۹.۳ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر دارد.

یکی از ویژگی های جذاب این خودرو طراحی کاپوت و ورودی های هوای روی آن است که یادآور خودروهای داج در دهه ۶۰ و ۷۰ است. کمپانی داج ، نسخه های متعددی از چارجر هلکت ۲۰۱۹ در تریم‌های SRT هلکت و R/T اسکات رونمایی کرده است. در این مدل ها کیت بدنه گلگیرها ۳.۵ اینچ عریض‌تر شده و یک اسپویلر عقب در کنار آن دیده می‌شود . تمامی مدل ها به صورت استاندارد از چرخ‌های ۲۰ اینچی سبک وزن بهره مند شده اند . خریداران می توانند چارجر هلکت را با چرخ‌های ۳۰۵/۳۵ZR20 و با لاستیک‌های P-Zero پیرلی سفارش دهند.

تولید داج چلنجر هلکت ۲۰۱۹ از پاییز امسال آغاز خواهد شد و تحویل آن از سه ماهه چهارم سال جاری میلادی آغاز می‌شود.،

نظرات بینندگان