دنی آلوز چند سال به زندان می رود؟ + واکنش ها به اتهامات تجاوز جنسی این بازیکن

کد خبر : ۱۸۵۹۳۵
دنی آلوز چند سال به زندان می رود؟ + واکنش ها به اتهامات تجاوز جنسی این بازیکن

چند روز پیش دنی آلوز به اتهام تجاوز جنسی به یک زن در شهر بارسلون بازداشت شد. احتمال می رود او ۴ تا ۱۲ سال به زندان برود.

اینتیتر - سحر سادات زمانی؛ روز جمعه دنی آلوز بازیکن فوتبال اهل برزیل به اتهام تجاوز جنسی به یک زن در یک کلوپ شبانه در بارسلون دستگیر شد.

ماجرای تجاوز جنسی آلوز به یک زن چیست؟

دنی آلوز، دافع راست پیشین بارسلونا و عضو کنونی پوماس مکزیک سه هفته پیش در یک کلوپ شبانه در بارسلونا حضور داشته و آنجا به آزار جنسی یک زن متهم شده است. فرد شاکی مدعی است دنی آلوز بدون اجازه به لمس بدن او پرداخته است.

آلوز درباره اتهامات خود چه گفت؟

دنی آلوز پس از دستگیری تمامی با تایید این که در آن کلوپ شبانه حضور داشته تمامی اتهامات را رد کرده است گفته که در آن جا حضور داشتم و با دوستانم داشتم جشن می گرفتم اما آن زن را نمی شناسم و این اتهام را رد می کنم.

گفته می شود ملی پوش برزیلی پس از حضور در دادگاه، با حکم قاضی بدون وثیقه راهی زندان شده است.

واکنش همسر دنی آلوز چه بود؟

خوانا سانز همسر دنی آلوز پس از بازداشت ستاره برزیلی پیامی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و از این مدافع حمایت کرد. خوانا همچنین از پیام های حمایتی که در روزهای اخیر دریافت کرده، تشکر کرد.

در حقیقت یک هفته پیش مادر خوانا به علت ابتلا به سرطان درگذشته بود و حالا این مدل به علت بازداشت همسرش روزهای سختی را سپری می کند. وی در پیامی نوشت:" از پیام های حمایتی و ابراز محبت شما تشکر می کنم. در این شروع سیاه سال حمایت شما را حس می کنم و با نیروی بیشتری از جایم بلند خواهم شد.

دنی آلوز چند سال به زندان می رود؟

باشگاه مکزیکی پوماس در پی اتهام و دستگیری آلوز به‌دلیل تجاوز جنسی قرارداد این بازیکن را یک طرفه فسخ کرد. گفته می‌شود دادگاه برای او ۴ تا ۱۲ سال زندان حکم خواهد داد.

نظرات بینندگان