رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

دومین تریلر رسمی قسمت سوم جانوران شگفت انگیز + ویدیو

دومین تریلر رسمی قسمت سوم جانوران شگفت انگیز با عنوان ” Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore “منتشر شد.

اینتیتر – سحر زمانی؛ دومین تریلر رسمی قسمت سوم جانوران شگفت انگیز با عنوان ” Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore “منتشر شد. تریلر این قسمت از مجموعه فیلم های جانوران شگفت انگیز را می توانید در ادامه تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

چندی پیش نیز پوستر شخصیت های اصلی قسمت سوم جانوران شگفت انگیز منشر شده بود.

جانوران شگفت انگیز از مجموعه فیلم های دنیای جادویی است که جی کی رولینگ، خالق هری پاتر، نویسندگی فیلمنامه آن را بر عهده داشته است. رولینگ در این مجموعه فیلم ها به هفتاد سال پیش از زمان هری پاتر می رود و دنیای جادو را در کشورهای دیگری مانند آمریکا و فرانسه نیز به ما نشان میدهد. هر چند که در این مجموعه فیلم ها ردپایی از هاگوراتز هم وجود دارد.

پوستر شخصیت های اصلی قسمت سوم جانوران شگفت انگیز

تاکنون دو قسمت از مجموعه فیلم های جانوارن شگفت انگیز با عناوین جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها و جانوران شگفت انگیز و جنایات گریندل والد در سال های اخیر پخش شده است. اکنون نیز طرفداران دنیای جادو منتظر سومین قسمت از این مجموعه فیلم ها با عنوان جانوران شگفت انگیز و اسرار دامبلدور هستند که در فروردین ماه سال آینده منتشر می شود.

جی کی رولینگ اولین تجربه فیلمنامه نویسی را در مجموعه فیلم های جانوران شگفت انگیز داشته است و تاریخ جادو را در این فیلم ها به خوبی برایمان روایت می کند و در قسمت دوم و سوم این مجموعه به زندگی آلبوس دامبلدور، رییس مدرسه هاگوارتز سری می زند و از ارتباطات او با گریندل والد، بزرگترین جنایت کار تاریخ جادوگران قبل از ولدمورت، پرده برمیدارد. جود لا نقش جوانی های دامبلدور را بازی می کند و مدس میکلسن نیز ایفاگر نقش گریندل والد است. البته در قسمت اول و دوم جانوران شگفت انگیز جانی دپ نقش گرینلد والد را بر عهده داشت که به علت مشکلاتی که در هالیوود برایش پیش امد، از این نقش کنار گذاشته شد.

ادی ردمین،ازرا میلر، دن فوگلر، کاترین واترستون، آلیسون سودول، کلوم ترنر و جسیکا ویلیامز از دیگر بازیگران مجموعه فیلم های جانوران شگفت انگیز هستند. دیوید ییتس نیز کارگردانی این اثر را بر عهده دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.