روش های بازیابی رمز کارت سوخت کدامند؟

کد خبر : ۸۰۷۷۹
روش های بازیابی رمز کارت سوخت کدامند؟

روش های بازیابی رمز کارت سوخت کدامند؟ اگر رمز کارت سوخت را فراموش کرده اید و نمی دانید چگونه آن را بازیابی کنید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

اینتیتر - پوریا ریاحی؛ روش های بازیابی رمز کارت سوخت کدامند؟ سوالی است که اکثر مردم در مواقع فراموش کردن یا گم کردن رمز کارت سوختشان در گوگل سرچ می کنند تا بتوانند دوباره از آن استفاده کنند. در این مطلب قصد داریم به شرح این روش ها برای مخاطبان اینتیتر می پردازیم.

روش های بازیابی رمز کارت سوخت کدامند؟

قبل از هر چیزی، زمانی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اید، در ایتدا بهتر است که از رمز پیش فرض کارت استفاده کنیم. رمز پیش فرض کارت شامل چهار رقم آخر کد ملی مالک خودروهای نوشماره و المثنی رمز کارت هوشمند سوخت آنها است. اگر این شماره را امتحان کردید و جواب نگرفتید از روش های زیر استفاده کنید.

روش های بازیابی رمز کارت سوخت کدامند؟

برای بازیابی رمز کارت سوخت دو روش وجود دارد که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

بازیابی رمز کارت سوخت از طریق مراجعه برای اولین سوخت گیری

پس از اولین مراجعه به جایگاه سوخت گیری و وارد کردن کارت سوخت به نازل، پیامی مبنی بر انتخاب رمز روی صفحه ظاهر می شود و فرد می‌تواند رمز خود را انتخاب کند. پس در صورت فراموش کردن رمز کارت سوخت خود،نگران نباشید و با اولین مراجعه به پمپ بنزین به راحتی رمزتان را بازیابی کنید.

بازیابی رمز کارت سوخت با مراجعه به دفاتر شرکت ملی پخش

در این روش مالک وسیله نقلیه یا بستگان درجه یک به نواحی یا مناطق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مراجعه می کند و مدارک شناسایی مالک و وسیله نقلیه(اشخاص حقیقی: یکی ازمدارک شناسایی مالک وسیله نقلیه اعم از (شناسنامه،کارت ملی،گواهینامه یا گذرنامه) و اشخاص حقوقی: ارائه معرفی نامه از سازمان ذیربط که وسیله نقلیه در مالکیت آن قرار دارد الزامی است) به همراه مدارک شناسایی وسیله نقلیه را ارائه می دهد

توجه داشته باشید درصورتیکه بستگان درجه یک مالکین جهت بازیابی رمز کارت هوشمند سوخت مراجعه نمایند،همراه داشتن مدرک شناسایی مالک و شخص مراجعه کننده الزامی است.

نظرات بینندگان