رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

روند پخش تیزر فیلم‌های سینمایی در تلویزیون ادامه دارد

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی از استمرار پخش تیزر فیلم‌های سینمایی درحال اکران از شبکه‌های مختلف تلویزیون خبرداد.

به گزارش اینتیتر به نقل از فارس، حبیب ایل‌بیگی در جلسه شورای صنفی نمایش با اشاره به همراهی و مساعدت ریاست سازمان صدا و سیما در پخش رایگان تیزر فیلم‌های در حال اکران خبر داد و گفت: با توافق صورت گرفته میان روسای سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی مدتی‌است که پخش تیزر فیلم‌ها از شبکه‌های مختلف سیما با سهولت بیشتری در حال انجام است که همین موضوع موجب استقبال خوب تهیه‌کنندگان و صاحبان فیلم‌ها از این طرح شده است.

وی در رابطه با عدم پخش تیزر دو اثر در حال اکران از سیما گفت: واقعیت این است که تمامی بسترها برای پخش قاعده‌مند تیزرها از تلویزیون آماده است و اگر تهیه‌کننده‌ای ضوابط و شرایط پخش تیزر در تلویزیون را رعایت نکرد نباید آن‌را به حساب عدم همراهی تلویزیون گذاشت.

به گفته ایل‌بیگی استفاده از ظرفیت تلویزیون برای معرفی فیلم‌های در حال اکران این امکان را می‌دهد که این آثار بیشتر به جامعه هدف معرفی شوند و لازم است از یان رسانه فراگیر در جهت معرفی و شناساندن هرچه بیشتر آثار سینمایی استفاده شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.