رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

زمان فینال رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

زمان برگزاری دیدار فینال رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، با توجه به استانداردهای ویژه برگزاری مسابقه نیمه نهایی و همچنین فینال رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای اسیا، به دعوت دبیرکل فدراسیون فوتبال نشست ویژه ای با حضور مسئولان فدراسیون و باشگاه میزبان همچنین نماینده ورزشگاه آزادی در محل فدراسیون فوتبال برگزار گردید.

در این نشست با توجه به آخرین نکات اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری مسابقات نیمه نهایی تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر همچنین میزبانی احتمالی از بازی برگشت مرحله فینال رقابت ها در تهران صورت پذیرفت.

بر این اساس در صورت صعود تیم فوتبال پرسپولیس ایران به بازی فینال، تهران میزبان ۱۵۰ میهمان ویژه از فیفا ، یوفا و ای اف سی خواهد بود که لازم است تمهیدات مورد نیاز به منظور پذیرایی از میهمانان و مقامات عالیرتبه فوتبال جهان، آسیا و اروپا اندیشیده شود.

همچنین شهر میزبان مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا که روز ۱۹ آبان ماه برگزار خواهد شد، یک روز پیش از برگزاری بازی فینال میزبان نشست کمیته مسابقات AFC خواهد بود که در صورت صعود پرسپولیس به فینال ، این نشست هم در تهران برگزار می شود.

هماهنگی و انجام تدابیر لازم به منظور برگزاری مراسم اختتامیه بازی ها ، اهدای جوایز و دیگر آیتم های اعلام شده از سوی کنفدراسیون دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.