زمینه ایجاد ۵ هزار شغل در منطقه اسلامشهر تا ۲۰ هزار شغل قابل ارتقا است

رییس‌جمهور گفت: حداکثر ظرف دو ماه آینده مسئله مربوط به بندر خشک اسلامشهر باید پیگیری و حل شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا،‌ سیدابراهیم رئیسی طی سخنانی در نشست شورای اداری شهرستان اسلامشهر با بیان این‌که «امروز حفظ روحیه انقلابی، بسیجی، ایثار، شهادت و مسائل فرهنگی در کشور و منطقه مهم است»، گفت: امیدواریم با تلاش مضاعف مدیران در مدت زمان باقی مانده از سال جاری بتوانیم گزارش خوبی به مردم اسلامشهر بدهیم، مردمان این منطقه نسبت به انقلاب اسلامی وفادارند و دلیل صدق این مدعا هم هزار شهیدی است که تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود: امروز پرچم دار حفظ این روحیه ائمه جمعه، بسیجیان، عموم خانواده ها و مسئولان هستند. فرهنگ، آداب، رسوم، جوانان و داشته‌های فرهنگی ما سرمایه‌های بزرگی است. خانواده های شهدا و ایثارگران افتخاراتی برای کشور هستند و اساس قدرت و اقتدار نظام ما هم وجود مردم و جوانانی است که حاضرند مسئولیت بپذیرند و در مقابل دشمن به هیچ عنوان میدان را خالی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: دلیل این‌که دشمنان در این ۴۳ سال باوجود تمام توطئه‌ها موفق نشدند به اهداف خود برسند به علت حضور مردم، فرهنگ، اندیشه و باور و اعتقاد مردم است. باید تلاش کرد که این اندیشه و علاقه همواره باقی باشد، باید مرزبانان فرهنگی و داشته‌های فرهنگی این ملت، مراقبت و صیانت کنند و ترفندهای دشمنان را بشناسند و در حوزه دفاع و هجوم تلاش داشته باشند تا این داشته‌ها حفظ شود.

رئیس جمهور با بیان این‌که «اگر صیانت از فرهنگ و باورهای ایرانی در مقابل هجوم بیگانگان به درستی انجام می‌شد شاهد مشکلات نبودیم»، اظهار کرد: این مسئولیتی برای همه است تا مراقبت لازم از فرهنگ ما انجام شود. این اشتراکات فرهنگی است که اقوام مختلف کشور را در کنار هم قرار داده و در کنار هم زندگی مسالمت آمیز دارند، احساس دو گانگی و چندگانی نمی‌کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.