رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ساخت اقتباس Nova از دنیای مارول توسط نویسنده سریال Moon Knight

مارول استودیو در حال ساخت اقتباسی از شخصیت Nova است و نویسنده سریال Moon Knight را برای این پروژه استخدام کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، طرفداران دنیای سینمایی مارول سال‌ها منتظر ساخت فیلمی براساس شخصیت نوا هستند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که طرفدران مارول به‌زودی به آرزو خود دست پیدا خواهند کرد. ددلاین از منابع خود شنیده است که مارول استودیو در حال ساخت اقتباسی از شخصیت ریچارد رایدر ملقب به نوا است و به همین منظور صابر پیرزاده، نویسنده سریال Moon Knight را برای نوشتن فیلمنامه این پروژه استخدام کرده است.

بیشتر بخوانید:

در حال حاضر مشخص نیست که پروژه نوا قرار است یک فیلم سینمایی یا یک سریال محدود برای دیزنی پلاس باشد. البته جاستین کرول، خبرنگار ددلاین در توییتر اضافه کرد با اینکه هنوز مشخص نیست این پروژه قرار است سریال یا فیلم باشد، اما به‌نظر می‌رسد که سریال Nova برای شبکه دیزنی پلاس در دست ساخت است. طبق معمول کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به‌عنوان تهیه‌کننده در پروژه نوا حضور دارد.

شخصیت نوا توسط مارو ولفمن و جان رومیتا سنیور خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۶ و در شماره اول The Man Called Nova معرفی شد. ریچارد رایدر شخصیت اصلی مجموعه نوا است که یک انسان اهل زمین است و عضو گروه‌های مختلف دنیای مارول مثل Nova Corps، نگهبانان کهکشان، مدافعان و Secret Avengers بوده است. همچنین سم الکساندر دومین نوا دنیای کمیک مارول است که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ معرفی شد.

صابر پیردازه وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم و چهارم سریال Moon Knight را بر عهده داشته است. پخش سریال شوالیه ماه از روز چهارشنبه، ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. همچنین پیرزاده وظیفه نوشتن فیلمنامه آثار دیگری چون دو قسمت از سریال Person of Interest، یک قسمت از سریال The Crossing و دو قسمت از سریال Roswell, New Mexico را در کارنامه خود دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.