سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان: انتخابات تکرار حضور مردم در صحنه است

کد خبر : ۳۱۱۷۳۴
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان: انتخابات تکرار حضور مردم در صحنه است

چهارمین نشست سراسری مجمع اسلامی دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور عصر امروز جمعه(۴ اسفند) در حسینیه حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

به گزارش اینتیتر، منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان در این نشست بیان کرد: انتخابات تکرار حضور مردم در صحنه است.

وی با بیان اینکه طی ۴۵ سال اخیر انتخابات واقعی در ایران برگزار شده است، گفت: انتخابات در طول این سالها خروجی‌های متفاوت و بعضا متضادی داشته است، این گوناگونی دولتها و مجالس نشان دهنده این است که انتخابات در ایران واقعی است.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب خواهان عدم شرکت مردم در انتخابات هستند، اظهار کرد: حضور و فعالیت انتخاباتی ما برای حفظ این حق بسیار مهم است.

وی گفت: با توجه به تاکیدات و توصیه‌های رهبر انقلاب، مشارکت مردم در این دوره از انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است.

متکی با بیان اینکه مردم ما پدیده‌ساز هستند، گفت: مردم همیشه با حضور به‌موقع خود در صحنه، توطئه‌های دشمنان را به هم زده و می زنند.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان با اشاره به سناریوی دشمنان برای شکست انتخابات پیش‌رو عنوان کرد: دشمنان نظام و انقلاب ازآنجاکه فهمیدند ایران از امریکا، انگلیس و اسراییل شکست نمی خورد می خواهند، نظام را با کاهش مشارکت مردمی در انتخابات شکست دهند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی گفتمانی مطرح کرد که همچون عصای موسی (ع) سحر می‌کند، افزود: وقتی امام راحل از منطق حق و عدالت در یک دنیای بی عدل سخن گفت، جغرافیای این ادبیات جهانی شد، امام راحل دین باوری را در جهان زنده کرد.

متکی اضافه کرد: اصولگرایان با ۴ گروه در این انتخابات حضور دارد که شامل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، جبهه پایداری، شورای وحدت، هیئت امنا می‌شود.

نظرات بینندگان